Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaj jak nowy
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nowy pulpit w modernizowanym 738
- Wnętrze modernizowanego wagonu 751
- Tramwaj jak nowy
wysłane przez Kondziu 1
torwid napisał(a):
> Mam pytanie do fachowców. Dzięki uprzejmości MZK Szczecin > miałem dzis przyjemność oglądać modernizowane 105Na. I tu > rodiz się wątpliwość, czy faktycznie jest to jeszcze ten typ? > Praktycznie wszystko zostało wymienione. Ze starych wagonów > pozostały numery taborowe, oczyszcone szkielety i wózki, > które przeszły remont kapitalny. Reszta jest nówka sztuka. > Zakres modernizacji jest tylko nieco mniejszy, niż gdy > powstały Ng/S - tam były zakupione nowe pudła, tu na starym > szkielecie położono nowe blachy. Wagony pozostały 4-drzwiowe > z płatami otwieranymi do środka. Zatem jak je opisywać?
Czasami kierownictwo zaj. Pogodno tu zagląda, więc najlepiej ono by te wozy określiło. Ja moge spróbowac tylko. Oznaczenia 105N, Na itd dotyczyły przede wszystkim budowy elektrycznej wagonu i częściowo cech pudła. Wagony te maja zachowaną elektrykę, pod tym względem dalej to jest 105Na ze wszystkimi konsekwencjami. Z mojego punktu widzenia są to dalej wagony 105Na, tylko o ulepszonym wyglądzie i wyposażeniu wnętrza. Zmiany typu siedzienia, ogrzewanie (mialy być dmuchawy zamiast tradycyjnych grzejników) przetwornice statyczne (jeśli są) nowe gniazda ukrotnienia (zamiast kol) to jeszcze za mało by zmieniać typ chyba. Dalej te wagony można ukratniać z innymi 105Na, wiec w tej rodzinie bym je pozostawił.
> Mam pytanie do fachowców. Dzięki uprzejmości MZK Szczecin > miałem dzis przyjemność oglądać modernizowane 105Na. I tu > rodiz się wątpliwość, czy faktycznie jest to jeszcze ten typ? > Praktycznie wszystko zostało wymienione. Ze starych wagonów > pozostały numery taborowe, oczyszcone szkielety i wózki, > które przeszły remont kapitalny. Reszta jest nówka sztuka. > Zakres modernizacji jest tylko nieco mniejszy, niż gdy > powstały Ng/S - tam były zakupione nowe pudła, tu na starym > szkielecie położono nowe blachy. Wagony pozostały 4-drzwiowe > z płatami otwieranymi do środka. Zatem jak je opisywać?
Czasami kierownictwo zaj. Pogodno tu zagląda, więc najlepiej ono by te wozy określiło. Ja moge spróbowac tylko. Oznaczenia 105N, Na itd dotyczyły przede wszystkim budowy elektrycznej wagonu i częściowo cech pudła. Wagony te maja zachowaną elektrykę, pod tym względem dalej to jest 105Na ze wszystkimi konsekwencjami. Z mojego punktu widzenia są to dalej wagony 105Na, tylko o ulepszonym wyglądzie i wyposażeniu wnętrza. Zmiany typu siedzienia, ogrzewanie (mialy być dmuchawy zamiast tradycyjnych grzejników) przetwornice statyczne (jeśli są) nowe gniazda ukrotnienia (zamiast kol) to jeszcze za mało by zmieniać typ chyba. Dalej te wagony można ukratniać z innymi 105Na, wiec w tej rodzinie bym je pozostawił.
Re: Wnętrze modernizowanego wagonu 751
· 17 lat temu ·
nomek (gość)
No super!
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Czy to jeszcze 105Na?
· 17 lat temu ·
Andrzej (gość)
Re: Czy to jeszcze 105Na?
· 17 lat temu ·
Andrzej (gość)
Re: Czy to jeszcze 105Na?
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Nażekanie na remonty 3 drzwiowe (OT)
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Nażekanie na remonty 3 drzwiowe (OT)
· 17 lat temu ·
torwid (gość)