Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wielgowo - ostatnie poprawki
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaprezentował na swojej stronie prawdopodobnie ostateczne rozwiązanie kwestii obsługi komunikacyjnej nowej pętli "Wielgowo Borsucza". Za najlepszy uznano projekt linii okrężnej kursującej z Basenu Górniczego przez Zdroje, Kijewo, Płonię, Sławociesze, Zdunowo, Wielgowo i Dąbie do Basenu Górniczego z częstotliwością 30 minut w dni powszednie i 40 minut w dni świąteczne. Autobusy linii 73P i 73L wyjadą na trasy prawdopodobnie 1 września. Z rozkładem można się zapoznać na stronie ZDiTM.
wysłane przez MQ ?
MC napisał(a):
> Tylko poto, żebyś miał utrudniona nazwę. albo 107 w 4 wariantach 107A > jak jest chemik - Rodła 107C powrotna, 107B - przez Stołczyn wybane > kursy (jak 524) i 107D powrotna przez stołczyn. Słodkiego miłego życia. > Z literkami oczywiście.
Zaczynasz przesadnie kombinować. Podawany przez Ciebie przykład ma się nijak do 73L i 73P, no i w praktyce nie spotkałem się z oznaczeniem przeciwnych kierunków tej samej linii innym numerem.
> To nikt nie mogl powiedzieć, że tamto miejsce jest złe na pętlę, i w > ogóle nic się nie dało zrobić miasto koniecznie chciało wydać forsę na > pętle w idiotycznym miejscu?
Myślę, że odpowiedzą Ci na to pytanie w magistracie. Ja nie potrafię.
> ATSD G dalej kończy na polu.
Ano kończy.
> Bo tam by starczyło 62 z wjazdem kieszeniowym w obie strony (ino > zatrzymujący się na przystankach tylko po jednej - w stronę wielgowa po > drodze do pętli, zaś w kierunku centrum w kolejności najpierw pętla > potem fiołkowa. ?I z częstotliwościami 62/73 można byloby jakoś coś > podziałać dzięki wydłużeniu 62 o kilka minut, w taki sposób, żeby się > uzupoełniały jak dawniej.
Wjazd kieszeniowy 62 by nie załatwił słynnego już "bezpośredniego dojazdu mieszkańców Sławociesza do poczty w Wielgowie". Zresztą już Ci pisałem - naciski były z takiej, a nie innej strony, więc 62 i 73 na Borsuczej to decyzja podjęta na polityczne zamówienie. Dopiero jak Dzikowskiego zaczęto mieszać z błotem, że załatwił takie rozwiązanie, że jest gorzej zamiast lepiej, to facet zaczął się wycofywać. "To tylko testy", "od września będzie lepiej" i takie tam.
> Ale jak się okazuje też ważną.
A przypadkiem nie jest tak, że tylko niektórzy widzą w nim problem? :>
> Ty to masz dostęp do wszelakich tabelek :P
Tym razem nie mam, opierałem się na tym, co wisi na stronie ZDiTM.
> (swoją drogą dział z > wyszczególnionymi brygadami naprawdę by się przydał - ostatnio się > mocno zdziwiłem że na 61 jest 9 wozów - byłem święcie przekonany, że > jak na A/B 8 - czas ten sam częstotliwość też)
A jest 9? Z tego, co wiem, ostatnie zmiany czasu przejazdu nie wymusiły dodania jeszcze jednej brygady. No chyba że jeden autobus kwitnie po 12 minut pod dworcem, w co nie wierzę.
> No ja na najdawniejszych mapach mam go już z Polic na Głębokie, a że > wcześniej jeździł inaczej nie przeczę.
Te Twoje najdawniejsze mapy pochodzą najwcześniej z połowy lat 90. Próbowałem zlokalizować w Sieci jakiś schemat z dawnych lat, ale mi się nie udało.
> To powinno być zamiast 61B.
61bis to bardzo dobre oznaczenie.
> Swoją drogą on naprawdęnie może kończyć > przy KFC jak 808? (ciągle chodzi o ten nieszczęsny przystanek na placu > zwycięstwa przy medicusie)
A swoją drogą pytasz o to już kolejny raz niewłaściwą osobę :]
> Zwłaszcza jak oznaczenie linii jest tak łudząco podobne. W pierwszej > chwili lud nie zwróci uwagi, że tam za liczbą jest jeszcze literka - 73 > to 73 wsiadam, a że do kijewa przez wielgowo będę jechał to już > nieważne. Dlatego siętak upieram przy 62 i 73 - ma to znaczenie tylko > przy odjazdach z basenu. Bo w wielgowie to obojętne w którą stronę jadę > bo czas praktycznie ten sam.
No to ja jeszcze raz przytoczę wrocławski przykład 0L i 0P. Jeździ? Jeździ. Tzn. chwilowo nie jeździ, bo jakieś wykopki są. Ale jeździ 900L i 900P. Zgadzam się, że takie oznaczenie to będzie swego rodzaju rewolucja w Szczecinie, ale nie widzę aż takich argumentów przeciwko, żeby z niej zrezygnować.
> Ale można zmniejszyć (jeszcze za wczasu) jego rozmiary.
A czy jest taka konieczność?
> Nie wiem, czy tak też było przy pierwszej próbie. Była baaardzo > wymęczona noi nie wyszło, bo rozkład sprawił, że Bis jechał 1 minutę po > zwykłym 54.
No ja nie kwestionuję bezsensowności tamtego rozkładu.
--- Nie krytykuj MZK, bo nazwą cię pseudomiłośnikiem
> Tylko poto, żebyś miał utrudniona nazwę. albo 107 w 4 wariantach 107A > jak jest chemik - Rodła 107C powrotna, 107B - przez Stołczyn wybane > kursy (jak 524) i 107D powrotna przez stołczyn. Słodkiego miłego życia. > Z literkami oczywiście.
Zaczynasz przesadnie kombinować. Podawany przez Ciebie przykład ma się nijak do 73L i 73P, no i w praktyce nie spotkałem się z oznaczeniem przeciwnych kierunków tej samej linii innym numerem.
> To nikt nie mogl powiedzieć, że tamto miejsce jest złe na pętlę, i w > ogóle nic się nie dało zrobić miasto koniecznie chciało wydać forsę na > pętle w idiotycznym miejscu?
Myślę, że odpowiedzą Ci na to pytanie w magistracie. Ja nie potrafię.
> ATSD G dalej kończy na polu.
Ano kończy.
> Bo tam by starczyło 62 z wjazdem kieszeniowym w obie strony (ino > zatrzymujący się na przystankach tylko po jednej - w stronę wielgowa po > drodze do pętli, zaś w kierunku centrum w kolejności najpierw pętla > potem fiołkowa. ?I z częstotliwościami 62/73 można byloby jakoś coś > podziałać dzięki wydłużeniu 62 o kilka minut, w taki sposób, żeby się > uzupoełniały jak dawniej.
Wjazd kieszeniowy 62 by nie załatwił słynnego już "bezpośredniego dojazdu mieszkańców Sławociesza do poczty w Wielgowie". Zresztą już Ci pisałem - naciski były z takiej, a nie innej strony, więc 62 i 73 na Borsuczej to decyzja podjęta na polityczne zamówienie. Dopiero jak Dzikowskiego zaczęto mieszać z błotem, że załatwił takie rozwiązanie, że jest gorzej zamiast lepiej, to facet zaczął się wycofywać. "To tylko testy", "od września będzie lepiej" i takie tam.
> Ale jak się okazuje też ważną.
A przypadkiem nie jest tak, że tylko niektórzy widzą w nim problem? :>
> Ty to masz dostęp do wszelakich tabelek :P
Tym razem nie mam, opierałem się na tym, co wisi na stronie ZDiTM.
> (swoją drogą dział z > wyszczególnionymi brygadami naprawdę by się przydał - ostatnio się > mocno zdziwiłem że na 61 jest 9 wozów - byłem święcie przekonany, że > jak na A/B 8 - czas ten sam częstotliwość też)
A jest 9? Z tego, co wiem, ostatnie zmiany czasu przejazdu nie wymusiły dodania jeszcze jednej brygady. No chyba że jeden autobus kwitnie po 12 minut pod dworcem, w co nie wierzę.
> No ja na najdawniejszych mapach mam go już z Polic na Głębokie, a że > wcześniej jeździł inaczej nie przeczę.
Te Twoje najdawniejsze mapy pochodzą najwcześniej z połowy lat 90. Próbowałem zlokalizować w Sieci jakiś schemat z dawnych lat, ale mi się nie udało.
> To powinno być zamiast 61B.
61bis to bardzo dobre oznaczenie.
> Swoją drogą on naprawdęnie może kończyć > przy KFC jak 808? (ciągle chodzi o ten nieszczęsny przystanek na placu > zwycięstwa przy medicusie)
A swoją drogą pytasz o to już kolejny raz niewłaściwą osobę :]
> Zwłaszcza jak oznaczenie linii jest tak łudząco podobne. W pierwszej > chwili lud nie zwróci uwagi, że tam za liczbą jest jeszcze literka - 73 > to 73 wsiadam, a że do kijewa przez wielgowo będę jechał to już > nieważne. Dlatego siętak upieram przy 62 i 73 - ma to znaczenie tylko > przy odjazdach z basenu. Bo w wielgowie to obojętne w którą stronę jadę > bo czas praktycznie ten sam.
No to ja jeszcze raz przytoczę wrocławski przykład 0L i 0P. Jeździ? Jeździ. Tzn. chwilowo nie jeździ, bo jakieś wykopki są. Ale jeździ 900L i 900P. Zgadzam się, że takie oznaczenie to będzie swego rodzaju rewolucja w Szczecinie, ale nie widzę aż takich argumentów przeciwko, żeby z niej zrezygnować.
> Ale można zmniejszyć (jeszcze za wczasu) jego rozmiary.
A czy jest taka konieczność?
> Nie wiem, czy tak też było przy pierwszej próbie. Była baaardzo > wymęczona noi nie wyszło, bo rozkład sprawił, że Bis jechał 1 minutę po > zwykłym 54.
No ja nie kwestionuję bezsensowności tamtego rozkładu.
--- Nie krytykuj MZK, bo nazwą cię pseudomiłośnikiem
Re: Wielgowo - ostatnie poprawki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)
Re: Wielgowo - ostatnie poprawki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)
Po co...?
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...? i nowy pomysł
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...? i nowy pomysł
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...?
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)