Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
- Podyskutuj o wizji rozwoju Szczecina
- Plan się nie spodobał
wysłane przez Luke_Police 163
"[...] Znalazły się też zapisy przewidujące likwidację linii kolejowej biegnącej od Turzyna przez Pogodno, Niebuszewo i Skolwin do Polic.[...]"
Jeżeli chodzi o kolej to całkowitej rozbiórki linii nie byłbym do końca pewny. Istnieją realne szanse na turystyczną linię do Trzebieży obsługiwaną szynobusem. Pojawił się na ten temat ciekawy artykuł w serwisie Wirtualne Police http://www.police.info.pl/6-10.php?nr=46 .
"[...] Chcemy jednak, by w przyszłości powstało coś na kształt większej Trasy Zamkowej, która prowadziłaby nad terenami portowymi, wprowadzając ruch na lewobrzeże na wysokości Stoczni Szczecińskiej. [...]"
Mam wrażenie, że łatwiej byłoby zbudować tunel pod Stocznia Szczecińską niż budować tam mosty w stylu Trasy Zamkowej. Swoją drogą to może zamiast budowac kosztowne obwodnice, lepiej byłoby zainwestować pianiądze w połączenia podziemne (dla samochodów). Napewno w ten sposób powstałyby krótsze trasy, więc oszczędnośc paliwa byłaby większa, choć z drugiej strony większe byłoby zużycie prądu przy oświetleniu tunelu.
"[...] Tramwaj ma też dojechać na Warszewo. [...]"
Ciekawy jestem, którędy mają zamiar go puścić. Chyba nie ulicą Duńską ? Zimą mógłóby mieć problem z podjechaniem pod tą górę po śliskich torach. Choć prawda taka, że na Warszewo każdą drogą jest pod górę z centrum.
"[...] Nowe tory miałyby powstać na ul. Mieszka I i Cukrowej [...], na Bohaterów Warszawy [...] oraz między rondem Giedroycia a ulicą Firlika [...]. Przedłużona ma być trasa z Lasku Arkońskiego w kierunku os. Zawadzkiego."
Podobają mi się te koncepcje, na ich temat dyskusje na forum toczyły się już wielokrotnie i mam nadzieję, że zostaną one zrealizowane. Ciekawe czy planiści zdają sobie sprawę o jakich kosztach tak naprawdę mówią. Przy naszym budżecie wszystko to brzmi jak futurystyczna bajeczka o Szczecinie w roku 2500.
Jeżeli chodzi o kolej to całkowitej rozbiórki linii nie byłbym do końca pewny. Istnieją realne szanse na turystyczną linię do Trzebieży obsługiwaną szynobusem. Pojawił się na ten temat ciekawy artykuł w serwisie Wirtualne Police http://www.police.info.pl/6-10.php?nr=46 .
"[...] Chcemy jednak, by w przyszłości powstało coś na kształt większej Trasy Zamkowej, która prowadziłaby nad terenami portowymi, wprowadzając ruch na lewobrzeże na wysokości Stoczni Szczecińskiej. [...]"
Mam wrażenie, że łatwiej byłoby zbudować tunel pod Stocznia Szczecińską niż budować tam mosty w stylu Trasy Zamkowej. Swoją drogą to może zamiast budowac kosztowne obwodnice, lepiej byłoby zainwestować pianiądze w połączenia podziemne (dla samochodów). Napewno w ten sposób powstałyby krótsze trasy, więc oszczędnośc paliwa byłaby większa, choć z drugiej strony większe byłoby zużycie prądu przy oświetleniu tunelu.
"[...] Tramwaj ma też dojechać na Warszewo. [...]"
Ciekawy jestem, którędy mają zamiar go puścić. Chyba nie ulicą Duńską ? Zimą mógłóby mieć problem z podjechaniem pod tą górę po śliskich torach. Choć prawda taka, że na Warszewo każdą drogą jest pod górę z centrum.
"[...] Nowe tory miałyby powstać na ul. Mieszka I i Cukrowej [...], na Bohaterów Warszawy [...] oraz między rondem Giedroycia a ulicą Firlika [...]. Przedłużona ma być trasa z Lasku Arkońskiego w kierunku os. Zawadzkiego."
Podobają mi się te koncepcje, na ich temat dyskusje na forum toczyły się już wielokrotnie i mam nadzieję, że zostaną one zrealizowane. Ciekawe czy planiści zdają sobie sprawę o jakich kosztach tak naprawdę mówią. Przy naszym budżecie wszystko to brzmi jak futurystyczna bajeczka o Szczecinie w roku 2500.
Technik serwisu :)
Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
Wypadek kolo zjaezdni pogodno
· 18 lat temu ·
Joe (gość)