Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
- Podyskutuj o wizji rozwoju Szczecina
- Plan się nie spodobał
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Luke_Police napisał(a):
> Jeżeli chodzi o kolej to całkowitej rozbiórki linii nie > byłbym do końca pewny. Istnieją realne szanse na
Ja za to jestem święcie przekonany, że ta linia nie zostanie rozebrana bo 1) przynosi PLK zyski 2) właśnie jest remontowana
> turystyczną linię do Trzebieży obsługiwaną szynobusem.
nooo jakby tam mieli nim jeździćturyści to nie mam nic przeciwko. Bo miejscowi to nie pojadą.
> Mam wrażenie, że łatwiej byłoby zbudować tunel pod > Stocznia Szczecińską niż budować tam mosty w stylu Trasy > Zamkowej. Swoją drogą to może zamiast budowac kosztowne > obwodnice, lepiej byłoby zainwestować pianiądze w
jeszcze badziej kosztowne
> połączenia podziemne (dla samochodów). Napewno w ten > sposób powstałyby krótsze trasy, więc oszczędnośc > paliwa byłaby większa, choć z drugiej strony większe
No już nie przesadzajmy z tym skracaniem i oszczędnościami.
> "[...] Tramwaj ma też dojechać na Warszewo. [...]" > > Ciekawy jestem, którędy mają zamiar go puścić. Chyba nie
jak to gdzie - na kartkach i nigdzie indziej.
oraz między > rondem Giedroycia a ulicą Firlika [...]. P
A to po co? 53 60 i 67 w zupełności starczają, a nawet powiedziałbym, że to aż za dużo jest.
> Podobają mi się te koncepcje, na ich temat dyskusje na
Mi się zaś podobają tylko w kawałkach, a planiści nie zdają sobie z sprawy z pieniędzy bo oni są od planowania. Żeby zaś nowa papka przed wyborami poszła to planiści są w stanie wymyślić wszystko włącznie z tym, żeby posadzić bananowce w głównych ciągach ulic, choć wszyscy wiedzą, że nic z tego nie wyjdzie.
-- Volvo ponad reszte busów :)
> Jeżeli chodzi o kolej to całkowitej rozbiórki linii nie > byłbym do końca pewny. Istnieją realne szanse na
Ja za to jestem święcie przekonany, że ta linia nie zostanie rozebrana bo 1) przynosi PLK zyski 2) właśnie jest remontowana
> turystyczną linię do Trzebieży obsługiwaną szynobusem.
nooo jakby tam mieli nim jeździćturyści to nie mam nic przeciwko. Bo miejscowi to nie pojadą.
> Mam wrażenie, że łatwiej byłoby zbudować tunel pod > Stocznia Szczecińską niż budować tam mosty w stylu Trasy > Zamkowej. Swoją drogą to może zamiast budowac kosztowne > obwodnice, lepiej byłoby zainwestować pianiądze w
jeszcze badziej kosztowne
> połączenia podziemne (dla samochodów). Napewno w ten > sposób powstałyby krótsze trasy, więc oszczędnośc > paliwa byłaby większa, choć z drugiej strony większe
No już nie przesadzajmy z tym skracaniem i oszczędnościami.
> "[...] Tramwaj ma też dojechać na Warszewo. [...]" > > Ciekawy jestem, którędy mają zamiar go puścić. Chyba nie
jak to gdzie - na kartkach i nigdzie indziej.
oraz między > rondem Giedroycia a ulicą Firlika [...]. P
A to po co? 53 60 i 67 w zupełności starczają, a nawet powiedziałbym, że to aż za dużo jest.
> Podobają mi się te koncepcje, na ich temat dyskusje na
Mi się zaś podobają tylko w kawałkach, a planiści nie zdają sobie z sprawy z pieniędzy bo oni są od planowania. Żeby zaś nowa papka przed wyborami poszła to planiści są w stanie wymyślić wszystko włącznie z tym, żeby posadzić bananowce w głównych ciągach ulic, choć wszyscy wiedzą, że nic z tego nie wyjdzie.
-- Volvo ponad reszte busów :)
Gdzie w Szczecinie staną sklepy, a gdzie domy
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
Re: Z tą koleją to nie tak do końca
· 18 lat temu ·
(użytkownik usunięty)
Wypadek kolo zjaezdni pogodno
· 18 lat temu ·
Joe (gość)