Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Niesprawne autobusy Volvo z SPA Klonowica
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nalot policji
- Pierwszy z zatrzymanych autobusów Volvo
- Autobusy woziły ludzi, chociaż miały niesprawne hamulce
wysłane przez konjo 4
"Policjanci sprawdzili wskazany pojazd, a potem, wraz z biegłym, szukali innych przerobionych "garażową metodą" hamulców w volvo kupionych przez Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Klonowica" na przełomie lat 1994 i 1995."
W tych latach nie było jeszcze SPAKu.
"- Tragedią było jeździć takim autobusem - mówi inny. - Sto metrów przed przystankiem wykonywałem manewry, by się zatrzymać. Zwalniałem i hamowałem wiedząc, że skuteczność tych hamulców jest żadna. Ale przecież odmówić wyjazdu nie mogłem. Mam kilka lat do emerytury."
Hmm, a ciekawe co w szczególnym przypaku A i B? One nie jeżdżą w tempie 53, 60, 67, 69 czy 75...
"Jakiekolwiek manipulowanie w nim jest niedopuszczalne. Autobus przegubowy wraz z kompletem pasażerów waży 12-13 ton."
A to ciekawe, bo wg IGKM kilku najpopularniejszych przedstawicieli w Polsce w wadze całowitej ma: 25000, 26000, 27500, 28000 kg. 12-13 ton to chyba kategoria solówek.
-- Time went by and it became a joke.
W tych latach nie było jeszcze SPAKu.
"- Tragedią było jeździć takim autobusem - mówi inny. - Sto metrów przed przystankiem wykonywałem manewry, by się zatrzymać. Zwalniałem i hamowałem wiedząc, że skuteczność tych hamulców jest żadna. Ale przecież odmówić wyjazdu nie mogłem. Mam kilka lat do emerytury."
Hmm, a ciekawe co w szczególnym przypaku A i B? One nie jeżdżą w tempie 53, 60, 67, 69 czy 75...
"Jakiekolwiek manipulowanie w nim jest niedopuszczalne. Autobus przegubowy wraz z kompletem pasażerów waży 12-13 ton."
A to ciekawe, bo wg IGKM kilku najpopularniejszych przedstawicieli w Polsce w wadze całowitej ma: 25000, 26000, 27500, 28000 kg. 12-13 ton to chyba kategoria solówek.
-- Time went by and it became a joke.
So never mind the darkness.