luki663719 napisał(a):

> Jeżeli reklama wygląda jak na 1582 1585 i tym Jelczu to powinno > iść pismo do reklamodawcy, że albo odnowa reklamy, albo > dziękujemy za współpracę,

To byłoby podcinanie gałęzi, na której się siedzi. Skoro reklamodawca zlecił reklamę na 1 rok, a ta się po połowie roku zeszmelcowała, to jest jego interes, żeby ją odnowić. Skoro tego nie robi, to znaczy, że mu to wisi, czy reklama zachęca, czy odstrasza. Trudno mi uwierzyć, że reklamodawca nie wie jak wygląda jego reklama, bo przecież w każdej chwili chyba może zażyczyć sobie obejrzeć autobus z jego reklamą (o ile nie kursuje akurat po mieście). A spółka nie będzie wypowiadać umowy na reklamę, bo najpewniej musiałaby zwrócić część pieniędzy. Po co? Wystarczy poczekać jeszcze pół roku i termin ekspozycji się skończy. Przyznaję jednak, że w obskurnej reklamie autobus nie wygląda efektownie.