Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jerzy Manduk w Radiu Szczecin
wysłane przez techno
jas59 napisał(a):
> ad 2 i 3 Twojej wypowiedzi. Aby utrzymać należyty stan > infrastruktury komunikacyjnej i przeprowadzać NG potrzebne są > do tego ogromne pieniądze. Torowiska remontują i > przeprowadzają NG jak wyszarpią kasę z miasta. Potrzeby MZK > odnośnie wszelkich remontów są pomijane. Czy tak można > pracować?. Zresztą każdy widzi jaki jest stosunek > urzędników do potrzeb komunikacyjnych Szczecina. Bez > komentarza !
Jeżeli nie chce się nic zmieniać, to pracować tak można.
> Moim zdaniem wśród urzędników panuje niechęć do ulżenia > mieszkańcom miasta w ich problemach komunikacyjnych. Po prostu > brak woli politycznej aby dotować w większym stopniu > komunikację miejską, jak to czynią inne miasta. > Niezależnie od powyższego sądzę, że zawsze łatwiej jest > krytykować stojąc z boku niż zaproponować coś konkretnego, > aby rozwiązać nabrzmiałe problemy KM.
Nie wdając się w dyskusję, bo taką lepiej przeprowadzać na żywo, stwierdzam, że MZK jako zakład budżetowy również powinno dbać o rozsądne gospodarowanie majątkiem. Nawet zakład budżetowy, nie wspominając już o spółkach prawa handlowego, powinien dążyć do stanu, w którym przychody są wyższe od poniesionych kosztów. A taka mogłaby wystąpić obecnie, bo ZDiTM płaci MZK za wykonane kilometry określoną stawkę. Tylko żeby przychody przewyższyły koszty, to te ostatnie muszą być dokładnie policzone. Kluczem do dobrego zarządzania jest wiedza o tym jakie koszty występują w firmie i jak nimi zarządzać by nie generowały dalszych kosztów tylko wpływy do kasy. A policzone powinno być dokładnie wszystko, łącznie z tym ile czasu pracownicy spędzają na kawie, kiedy wentylator pracuje.
-- urbanizacja umysłu stanem świadomości...
> ad 2 i 3 Twojej wypowiedzi. Aby utrzymać należyty stan > infrastruktury komunikacyjnej i przeprowadzać NG potrzebne są > do tego ogromne pieniądze. Torowiska remontują i > przeprowadzają NG jak wyszarpią kasę z miasta. Potrzeby MZK > odnośnie wszelkich remontów są pomijane. Czy tak można > pracować?. Zresztą każdy widzi jaki jest stosunek > urzędników do potrzeb komunikacyjnych Szczecina. Bez > komentarza !
Jeżeli nie chce się nic zmieniać, to pracować tak można.
> Moim zdaniem wśród urzędników panuje niechęć do ulżenia > mieszkańcom miasta w ich problemach komunikacyjnych. Po prostu > brak woli politycznej aby dotować w większym stopniu > komunikację miejską, jak to czynią inne miasta. > Niezależnie od powyższego sądzę, że zawsze łatwiej jest > krytykować stojąc z boku niż zaproponować coś konkretnego, > aby rozwiązać nabrzmiałe problemy KM.
Nie wdając się w dyskusję, bo taką lepiej przeprowadzać na żywo, stwierdzam, że MZK jako zakład budżetowy również powinno dbać o rozsądne gospodarowanie majątkiem. Nawet zakład budżetowy, nie wspominając już o spółkach prawa handlowego, powinien dążyć do stanu, w którym przychody są wyższe od poniesionych kosztów. A taka mogłaby wystąpić obecnie, bo ZDiTM płaci MZK za wykonane kilometry określoną stawkę. Tylko żeby przychody przewyższyły koszty, to te ostatnie muszą być dokładnie policzone. Kluczem do dobrego zarządzania jest wiedza o tym jakie koszty występują w firmie i jak nimi zarządzać by nie generowały dalszych kosztów tylko wpływy do kasy. A policzone powinno być dokładnie wszystko, łącznie z tym ile czasu pracownicy spędzają na kawie, kiedy wentylator pracuje.
-- urbanizacja umysłu stanem świadomości...
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: Co o tym sądzicie ?
· 17 lat temu ·
techno