Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Autobusem po torach
Być może w połowie grudnia dowiemy się, czy uda się usprawnić ruch na odcinku między mostem Długim a Basenem Górniczym. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego czeka na oferty firm, które chciałyby stworzyć "Koncepcję zabudowy torowiska..." na tym odcinku.
wysłane przez Luke_Police 163
enka167 napisał(a):
> Brak przycisków na żądanie to byłby problem, ale sami przyznacie, > że takie przystanki się przydały. Przykładem jest odcinek linii 1 i > 9 z pętli Głębokie do przystanku Spacerowa. Wymiana pasażerów na > tym odcinku jest znikoma.
Bardzo dobry przykład. Zwłaszcza przystanki "Goplana" i "Kasyno" praktycznie są niepotrzebne pomijając sporadycznie korzystających z nich pasażerów jadących do (i z) jednostki wojskowej oraz na grzyby. Ale wydaje mi się, że jeden z tych przystanków możnaby z powodzeniem zlikwidować, a drugi przemianować na nż, tylko wtedy rzeczywiście pojawiłby się problem braku przycisów w tramwajach.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
> Brak przycisków na żądanie to byłby problem, ale sami przyznacie, > że takie przystanki się przydały. Przykładem jest odcinek linii 1 i > 9 z pętli Głębokie do przystanku Spacerowa. Wymiana pasażerów na > tym odcinku jest znikoma.
Bardzo dobry przykład. Zwłaszcza przystanki "Goplana" i "Kasyno" praktycznie są niepotrzebne pomijając sporadycznie korzystających z nich pasażerów jadących do (i z) jednostki wojskowej oraz na grzyby. Ale wydaje mi się, że jeden z tych przystanków możnaby z powodzeniem zlikwidować, a drugi przemianować na nż, tylko wtedy rzeczywiście pojawiłby się problem braku przycisów w tramwajach.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)