Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
99+jeden "Gniot"
wysłane przez LLUZNIAK
konjo napisał(a):
> A skąd taka pewność, że one będą niskie? Drugiej > generacji już nie ma, Lionsy G to to pewnie nie będą, a > obniżone wejście często oznacza nie niskowejściowość > tylko średniopodłogowość. Zresztą MAN nie ma obecnie > nieskowejściowego przeguba, seria EL (niskowejsciowe) to tylko > solówki. Tak więc narazie ich jeszcze nie liczmy tak na pewno > jak niskie.
Wróbelki ćwierkają, że w ub. roku w Ankarze składano także niskopodłogową 3G, ale nie LC, tylko zwykłe NG263/283/313 (tak, tak... właśnie z tak "słabymi" silnikami). Były to wozy składane na specjalne zamówienia z Turcji i okolic nie wpisane do stałej oferty MAN AS (czy jak to się tam teraz zwie). ...Choć i tak mam wrażenie, że będą to Lion's Classic G :/
> A skąd taka pewność, że one będą niskie? Drugiej > generacji już nie ma, Lionsy G to to pewnie nie będą, a > obniżone wejście często oznacza nie niskowejściowość > tylko średniopodłogowość. Zresztą MAN nie ma obecnie > nieskowejściowego przeguba, seria EL (niskowejsciowe) to tylko > solówki. Tak więc narazie ich jeszcze nie liczmy tak na pewno > jak niskie.
Wróbelki ćwierkają, że w ub. roku w Ankarze składano także niskopodłogową 3G, ale nie LC, tylko zwykłe NG263/283/313 (tak, tak... właśnie z tak "słabymi" silnikami). Były to wozy składane na specjalne zamówienia z Turcji i okolic nie wpisane do stałej oferty MAN AS (czy jak to się tam teraz zwie). ...Choć i tak mam wrażenie, że będą to Lion's Classic G :/
Re: 99+Gniot
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK