Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Sprzedaż biletów przez kierowców/motorniczych
wysłane przez konjo 4
dark2224 napisał(a):
> Najważniejsze zadowolić pasażera który chwilę wczesniej kupił w kiosku > papierosy,a bilet to przecież... motorniczy MUSI mu sprzedać!
A szedłeś kiedyś po w okolicy naszych placów? Mi się kiedyś zdarzyło, że przeszedłem odcinek od Sprzymierzonych do Rodła i w dzień nie kupiłem biletu w żadnym kiosku, ani sklepiku z prasą, bo poprostu niektórzy nie są zainteresowani ich sprzedawaniem. Prawdopodobniej teraz są lepsze warunki od ZDiTM, bo kiedyś nagminnie wycofywano się ze sprzedaży.
Dodatkowo występuje coś takiego jak koniec czasu poprzedniego biletu, czy też nawet jeżeli ktoś kupi sobie na zapas karnet, to może mu zabraknąć jednego odcinka 95gr/1.90 do skasowania... Pomijam przypadki jeżeli ktoś stoi jara fajkę do czasu kiedy kierowca zapali silnik na pętli i wtedy skieruje się po bilet mimo, że na pętli jest czynna kasa ZDiTM, ale jest coś takiego jak sytuacja awaryjna, czy nie przewidzenie wszystkich wariantów trasy i ktoś może tego biletu potrzebować... moim zdaniem tak jak jest po 18 jest całkiem nieźle, zresztą i tak wiele linii jeżeli kierowca nie przekracza rozkładu to wieczorem dość wolno jeździ.
-- Turn me around and take me back to the start.
> Najważniejsze zadowolić pasażera który chwilę wczesniej kupił w kiosku > papierosy,a bilet to przecież... motorniczy MUSI mu sprzedać!
A szedłeś kiedyś po w okolicy naszych placów? Mi się kiedyś zdarzyło, że przeszedłem odcinek od Sprzymierzonych do Rodła i w dzień nie kupiłem biletu w żadnym kiosku, ani sklepiku z prasą, bo poprostu niektórzy nie są zainteresowani ich sprzedawaniem. Prawdopodobniej teraz są lepsze warunki od ZDiTM, bo kiedyś nagminnie wycofywano się ze sprzedaży.
Dodatkowo występuje coś takiego jak koniec czasu poprzedniego biletu, czy też nawet jeżeli ktoś kupi sobie na zapas karnet, to może mu zabraknąć jednego odcinka 95gr/1.90 do skasowania... Pomijam przypadki jeżeli ktoś stoi jara fajkę do czasu kiedy kierowca zapali silnik na pętli i wtedy skieruje się po bilet mimo, że na pętli jest czynna kasa ZDiTM, ale jest coś takiego jak sytuacja awaryjna, czy nie przewidzenie wszystkich wariantów trasy i ktoś może tego biletu potrzebować... moim zdaniem tak jak jest po 18 jest całkiem nieźle, zresztą i tak wiele linii jeżeli kierowca nie przekracza rozkładu to wieczorem dość wolno jeździ.
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.