Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry na raty
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Tatry na raty
- Pojeździmy tatrami
wysłane przez lhb178 19
Bodek napisał(a):
> Czy ktoś już się orientuje jak zostanie rozwiązana > kwestia odmiennych (od stosowanych dotychczas w Szczecinie) > sprzęgów w Tatrach?
Zapowiada się na demontaż, bo w Polsce wystające sprzęgi naruszają święte prawa samochodów.
> Z jednej strony chyba dobrze byłoby je pozostawić, bo > umożliwiają łączenie kolejnych wagonów pod względem > elektrycznym bez dodatkowych kabli i złacz. > Z drugiej jednak, co będzie gdy np. Tatra padnie na trasie, > a za nią będzie jechała stopiątka z klasycznym > szczecińskim sprzęgiem? Paraliż chyba.
Z helmutami, które niegdyś miały sprzęgi Scharfenberga z tyłu, jakoś sobie radzili :P (tak jak napisał Kajetan, czyli półsprzęgami).
> Czy ktoś już się orientuje jak zostanie rozwiązana > kwestia odmiennych (od stosowanych dotychczas w Szczecinie) > sprzęgów w Tatrach?
Zapowiada się na demontaż, bo w Polsce wystające sprzęgi naruszają święte prawa samochodów.
> Z jednej strony chyba dobrze byłoby je pozostawić, bo > umożliwiają łączenie kolejnych wagonów pod względem > elektrycznym bez dodatkowych kabli i złacz. > Z drugiej jednak, co będzie gdy np. Tatra padnie na trasie, > a za nią będzie jechała stopiątka z klasycznym > szczecińskim sprzęgiem? Paraliż chyba.
Z helmutami, które niegdyś miały sprzęgi Scharfenberga z tyłu, jakoś sobie radzili :P (tak jak napisał Kajetan, czyli półsprzęgami).