Forum

Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ...

MC napisał(a):

> Tymczasem ja nie przyjmuję tego do wiadomości i tyle. Tak samo nie > przyjmuję do wiadomości "mocniejszej" płyty podłogowej. Ale > chciałbym jeszcze przeczytać tu zdanie Konjo na ten temat. Imo ktos > poprostu sobie inaczej policzył i dla zabawy albo nie wiem po co > wpisał 130.

Nic nie słyszałem na ten temat. Zresztą Volvo nie należy do pakownych busów. I to raczej pod niego ułożono specyfikację taboru MEGA... Nie mam pojęcia jakby tam miało wejść 130+42 siedzące... no chyba, że pasażerowie braliby kogoś na kolana. ;) Może to wzmocnienie to słynne spawanie kratownic? Tak swoją drogą wcześniej był poruszany temat silnika. Można spotkać informacje w sieci o DH10A360, ale wydaje mi się to grubą przesadą, żeby wtedy były w ofercie do miejskich pojazdów... Tego typu moc pojawia się dopiero teraz kiedy różnice miedzy solówką (280), a przegubem (310) się zatarły... zresztą spełnienie kolejnych norm euro odnośnie sadzy i cząstek stałych wymaga nadmiaru mocy, coby nie jeździć na wartościach granicznych nie dopalając części paliwa. :)

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.
Re: Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ... · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ... · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ... · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ... · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: Większa nośność 20 VOLVO ze SPAD-u ... · 17 lat temu · konjo