Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Punktualność "5"
wysłane przez lhb178 19
Mareczek napisał(a):
> > Można dodać po minucie na półkursie. > > Akurat by się przydało, bo po minucie między przystankami na odcinku > od Lasu do Kołłątaja to troszkę za mało. Dodatkową minutkę warto > wrzucić między Krasińskiego a Kołłątaja, chyba najbardziej > zakorkowany odcinek.
Gdzieś w tych okolicach się pojawi wraz z tatrzanym bełtaniem.
> > To jeszcze 9 zostaje, której akurat nie bardzo jest gdzie skracać. > > Możesz wydłużyć między Krzekowem a Karłowicza, długi odcinek a 9 > nie obejmuje...
7 +2 wozy.
> > Tak, tylko to blokowanie raz jest, raz go nie ma. Śliskie szyny są > > też okresowo i losowo. Rozkład to pewnie powinien wszystko > > uwzględniać, ale jak dasz za dużo czasu, to wrócimy do casusu > > "1". > > Dlatego trzeba uważnie dodawać. Jeżeli na 5 te opóźnienia są od 2 > min w górę, dodanie jednej minuty tu czy tam raczej większych > problemów nie zrobi, a w przypadku opóźnienia zawsze będzie tą > minutkę mniej.
Przy czym nawet dodanie na odcinku niewspólnym psuje siatkę.
> > A ważniejsze jest i tak względnie > > równomierne rozłożenie postoju wyrównawczego na końcówkach, co > > wiąże się raczej z mieleniem całej sieci. > > Jeżeli się nie da, nie należy tego robić na siłę! Ważny jest > rozkład z punktu widzenia pasażera (punktualność) a nie > motorniczego (równomierny postój)!
Równomierny postój jest po to, by była punktualność...
> > Można dodać po minucie na półkursie. > > Akurat by się przydało, bo po minucie między przystankami na odcinku > od Lasu do Kołłątaja to troszkę za mało. Dodatkową minutkę warto > wrzucić między Krasińskiego a Kołłątaja, chyba najbardziej > zakorkowany odcinek.
Gdzieś w tych okolicach się pojawi wraz z tatrzanym bełtaniem.
> > To jeszcze 9 zostaje, której akurat nie bardzo jest gdzie skracać. > > Możesz wydłużyć między Krzekowem a Karłowicza, długi odcinek a 9 > nie obejmuje...
7 +2 wozy.
> > Tak, tylko to blokowanie raz jest, raz go nie ma. Śliskie szyny są > > też okresowo i losowo. Rozkład to pewnie powinien wszystko > > uwzględniać, ale jak dasz za dużo czasu, to wrócimy do casusu > > "1". > > Dlatego trzeba uważnie dodawać. Jeżeli na 5 te opóźnienia są od 2 > min w górę, dodanie jednej minuty tu czy tam raczej większych > problemów nie zrobi, a w przypadku opóźnienia zawsze będzie tą > minutkę mniej.
Przy czym nawet dodanie na odcinku niewspólnym psuje siatkę.
> > A ważniejsze jest i tak względnie > > równomierne rozłożenie postoju wyrównawczego na końcówkach, co > > wiąże się raczej z mieleniem całej sieci. > > Jeżeli się nie da, nie należy tego robić na siłę! Ważny jest > rozkład z punktu widzenia pasażera (punktualność) a nie > motorniczego (równomierny postój)!
Równomierny postój jest po to, by była punktualność...