Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Berlińskie Tatry w końcu w Szczecinie!
Dzisiejszej nocy dwa pierwsze wagony Tatra KT4Dt dotarły na zajezdnię Pogodno. Przed godz. 8:00 rozpoczął się ich rozładunek. Dokładnie o godz. 9:13 pierwsza przywieziona Tatra KT4Dt (ex 7021) dotknęła torów. Chwilę potem samodzielnie przejechała na kanały naprawcze zajezdni Pogodno. Po godz. 10 odbył się rozładunek drugiego wagonu - ex 7022. Transport kolejnego odbędzie się prawdopodobnie w nocy z piątku na sobotę, a czwarty (i ostatni w tym miesiącu) wagon spodziewany jest w Szczecinie w najbliższy poniedziałek.
wysłane przez Luke_Police 163
Phobos napisał(a):
> Śmiem postawić teorię, że to nie jest takie proste. Od początku > helmuty trafiły na 3, 5 i 11 - prawda? Współczynnik Beznadziejności > torowisk tych linii jest zbliżony [ciach]
Ok ok, wszystko pięknie. Ja także bardzo lubię Helmuty i uważam, że to bardzo solidne tramwaje, gdy się o nie odpowiednio dba. Tylko powiedz mi, co takiego beznadziejnego jest na torowisku linii 5? Bo mi do głowy przychodzi tylko krótki odcinek na Żołnierskiej, który w porównaniu z Arkońską, czy aleją Piastów to małe piwo. Moim zdaniem nie ma co porównywać torowiska na trasie 5 do pozostałych, które wymieniłeś. Jeżeli chodzi o przyszłość Helmutów to mogą się wysypać ze względu na braki części zamiennych, po prostu zaniedbane tramwaje na Golęcinie przeznaczane będą na dawców...
Z Tatrami jest o tyle dobrze, że sporo części zamiennych sprzedali nam Niemcy wraz z nimi, ale obawiam się, że szybko tych części zabraknie. No chyba, że Pogodno będzie traktowało je jak święte krowy w zajezdni i dyspozytor zatroszczy się, by nie trafiały na najgorsze torowiska (swoją drogą, na której linii tory są porządne na całej długości?). Mówi się, że mają zastąpić 102-jki (i Helmuty), więc zapewne po Piastów będzie jeździć ich dużo (4, 11, 12), co nie wróży im długiego życia.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
> Śmiem postawić teorię, że to nie jest takie proste. Od początku > helmuty trafiły na 3, 5 i 11 - prawda? Współczynnik Beznadziejności > torowisk tych linii jest zbliżony [ciach]
Ok ok, wszystko pięknie. Ja także bardzo lubię Helmuty i uważam, że to bardzo solidne tramwaje, gdy się o nie odpowiednio dba. Tylko powiedz mi, co takiego beznadziejnego jest na torowisku linii 5? Bo mi do głowy przychodzi tylko krótki odcinek na Żołnierskiej, który w porównaniu z Arkońską, czy aleją Piastów to małe piwo. Moim zdaniem nie ma co porównywać torowiska na trasie 5 do pozostałych, które wymieniłeś. Jeżeli chodzi o przyszłość Helmutów to mogą się wysypać ze względu na braki części zamiennych, po prostu zaniedbane tramwaje na Golęcinie przeznaczane będą na dawców...
Z Tatrami jest o tyle dobrze, że sporo części zamiennych sprzedali nam Niemcy wraz z nimi, ale obawiam się, że szybko tych części zabraknie. No chyba, że Pogodno będzie traktowało je jak święte krowy w zajezdni i dyspozytor zatroszczy się, by nie trafiały na najgorsze torowiska (swoją drogą, na której linii tory są porządne na całej długości?). Mówi się, że mają zastąpić 102-jki (i Helmuty), więc zapewne po Piastów będzie jeździć ich dużo (4, 11, 12), co nie wróży im długiego życia.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)