Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Berlińskie Tatry w końcu w Szczecinie!
Dzisiejszej nocy dwa pierwsze wagony Tatra KT4Dt dotarły na zajezdnię Pogodno. Przed godz. 8:00 rozpoczął się ich rozładunek. Dokładnie o godz. 9:13 pierwsza przywieziona Tatra KT4Dt (ex 7021) dotknęła torów. Chwilę potem samodzielnie przejechała na kanały naprawcze zajezdni Pogodno. Po godz. 10 odbył się rozładunek drugiego wagonu - ex 7022. Transport kolejnego odbędzie się prawdopodobnie w nocy z piątku na sobotę, a czwarty (i ostatni w tym miesiącu) wagon spodziewany jest w Szczecinie w najbliższy poniedziałek.
Luke_Police napisał(a):
> Mówi się, że mają zastąpić 102-jki (i > Helmuty), więc zapewne po Piastów będzie jeździć ich dużo (4, 11, > 12), co nie wróży im długiego życia.
A co jest takiego złego na Piastów oprócz bujania? Czy to, że wagon pogiba się trochę w lewo, trochę w prawo jest przyczyną awarii i rozwalania sie wagonów? Jakoś wątpie. Największym problemem, którego jakoś nikt nie zauważa to chropowatości, krzyżowanice, krzywe spawy i inne miejsca, gdzie cały wagon się trzęsie, przez co wszystko zaczyna się krótko mówiąc rozwalać. I tutaj trzeba zapisać głównie okolice Stoczni Szczecińskiej, Gocław, Wały Chrobrego, Powstańców Wlkp., niewymienione odcinki Piastów (na szczęście jest ich coraz mniej) oraz wszystkie nasze krzyżownice. Teraz sobie zadajcie pytanie, czemu Golęcin ma dzwoniące 105tki? Jeden dzień służby na 6 chyba wystarczy...
Rozwiązanie problemu - szlifowanie lub wymiana szyn.
-- Zapamiętaj datę - 28.09.2006, godz 21:11. 57 przyjechał planowo na przystanek "Kormoranów". Cuda się zdarzają ale nie licz na nie.
> Mówi się, że mają zastąpić 102-jki (i > Helmuty), więc zapewne po Piastów będzie jeździć ich dużo (4, 11, > 12), co nie wróży im długiego życia.
A co jest takiego złego na Piastów oprócz bujania? Czy to, że wagon pogiba się trochę w lewo, trochę w prawo jest przyczyną awarii i rozwalania sie wagonów? Jakoś wątpie. Największym problemem, którego jakoś nikt nie zauważa to chropowatości, krzyżowanice, krzywe spawy i inne miejsca, gdzie cały wagon się trzęsie, przez co wszystko zaczyna się krótko mówiąc rozwalać. I tutaj trzeba zapisać głównie okolice Stoczni Szczecińskiej, Gocław, Wały Chrobrego, Powstańców Wlkp., niewymienione odcinki Piastów (na szczęście jest ich coraz mniej) oraz wszystkie nasze krzyżownice. Teraz sobie zadajcie pytanie, czemu Golęcin ma dzwoniące 105tki? Jeden dzień służby na 6 chyba wystarczy...
Rozwiązanie problemu - szlifowanie lub wymiana szyn.
-- Zapamiętaj datę - 28.09.2006, godz 21:11. 57 przyjechał planowo na przystanek "Kormoranów". Cuda się zdarzają ale nie licz na nie.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids