Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dostawy KT4Dt do Szczecina
wysłane przez jas59 ?
mkubien napisał(a):
> Sprawa dotyczy wagonów: > * 109 (przez nas uważany za 7036, a przez Niemców - 7037), > * 110 (u nas zapisany jako 7037, u Niemców - 7036). > Jutro natomiast postaramy się to sprawdzić innym sposobem.
Jako, że ja podawałem nr taborowe niemieckie i polskie sprawdziłem jeszcze raz u źródła i wychodzi na to, że jest wszystko dobrze. Wagon nr niemiecki 7036 - polski nr boczny 109 - nr fabryczny niemiecki 883/036, wagon nr niemiecki 7037 - polski nr boczny 110 - nr fabryczny niemiecki 883/037. Nastąpiło jakieś przekłamanie po stronie niemieckiej. Pierwotnie myślałem, że to "czeski" błąd. Poza tym mała prośba do opracowujących księgę taborową Tatr zmieniło się nazewnictwo zajezdni z TW-1 i TW-2 na TZP(Pogodno) i TZG (Golęcin) chyba w 2005 roku. W związku z tym można by to uwzględnić przy dalszych opracowaniach księgi.
-- cogito ergo sum
> Sprawa dotyczy wagonów: > * 109 (przez nas uważany za 7036, a przez Niemców - 7037), > * 110 (u nas zapisany jako 7037, u Niemców - 7036). > Jutro natomiast postaramy się to sprawdzić innym sposobem.
Jako, że ja podawałem nr taborowe niemieckie i polskie sprawdziłem jeszcze raz u źródła i wychodzi na to, że jest wszystko dobrze. Wagon nr niemiecki 7036 - polski nr boczny 109 - nr fabryczny niemiecki 883/036, wagon nr niemiecki 7037 - polski nr boczny 110 - nr fabryczny niemiecki 883/037. Nastąpiło jakieś przekłamanie po stronie niemieckiej. Pierwotnie myślałem, że to "czeski" błąd. Poza tym mała prośba do opracowujących księgę taborową Tatr zmieniło się nazewnictwo zajezdni z TW-1 i TW-2 na TZP(Pogodno) i TZG (Golęcin) chyba w 2005 roku. W związku z tym można by to uwzględnić przy dalszych opracowaniach księgi.
-- cogito ergo sum
cogito ergo sum
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.