Forum

Nie ma jak dojechać

- Jeśli ucieknie nam autobus, na następny czekamy nawet 40 minut - skarżą się bezrzeczanie. Ich jedyny autobus kursuje średnio dwa razy na godzinę.

wysłane przez leks 17

lukas napisał(a):

> Jeżeli dobrze pamiętam to linia 74 według badań > pomiarowych napełnień pojazdów komunikacji miejskiej i > potoków pasażerskich z poprzedniego roku jest nie rentowna, > tak więc nie spodziewałbym się zwiększenia > częstoliwości.

Tu potrzebna jest zmiana trasy. W sumie zastanawiałem się jeszcze nad czymś takim, by wydłużyć 74 to dobrej i przenieść drugą pętle z Ogrodow dzialkowych na np. Dworzec PKS, gdzie kończy 5. Te linie mógłby obsługiwać PKS, 5 zlikwidowanoby, trase 74 skorygowano, żeby nie krążył tak jak 5'tka. Teraz to tych pasażerów, których mogłoby zabrać 74 np. na Wołczkowo zabiera 5'tka, ktorej trasa na dosyć ważnym obszarze dubluje się z 74. Myśle, że PKS chętnie na takie coś by poszedł z wiadomych przyczyn, dodatkowo pewnie jeździłby taniej, linie nie dublowałyby się i w dodatku jeździły częściej. Potem popatrze jak dokładnie jeździ 5'tka i jak można skorygować jej trase. Wiem, że troche rewolucyjne rozwiązanie zaproponowałem, bo właściwie, żeby wiedzieć na ile byłoby to lepsze trzebaby przeprowadzić testy na linii o takiej trasie. Ciekawe jeszcze co na takie coś mieszkańcy Bezrzecza, może napisze do nich z tym pomysłem :P. Tak czy siak obecna trasa linii 74 jest nieopłacalna. Znam wiele osób z Wołczkowa, którzy gdy nie jedzie PKS, a im się śpieszy wsiadają w 74, ale z Bezrzecza trzeba iść na piechote albo dłużej czekać na PKS...

> "W godzinach wyjazdów do pracy, czy do szkoły bardzo > ciężko wsiąść do autobusu. Jeżeli ta sztuka jakimś > cudem komuś się uda, podróż wygląda mniej więcej tak, > jak podróżują sardynki w puszce."

Podobnie jest na PKS'owej linii 5... więc jednak sprawa linii 74 okazać się może dosyć ważna, a odpowiednia zmiania jej trasy może stanowczo poprawić opłacalność tego połączenia.

> A swoją drogą ciekawe co wyszło właśnie z tych badań > pomiarowych z zeszłego > roku. Jeżeli linia 74 w szczycie jest rzeczywiście tak > obciążona, to przecież można byłoby puścić na jedną z > brygad autobus przegubowy.

Dobry pomysł. Przecież ZDiTM od podmiany jednego autobusu nie splajtuje...

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...
Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · leks
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · kapil
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · torwid 
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · MaK
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · Luke_Police 
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · MaK
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · Luke_Police 
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · MQ
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · lhb178
Re: Nie ma jak dojechać · 17 lat temu · Luke_Police 
Badania linii 74 · 17 lat temu · Jasiek
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · leks
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · MQ
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · Jasiek
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · konjo 
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · kapil
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · MQ
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · kapil
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · MQ
Re: Badania linii 74 · 17 lat temu · X