Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Cztery many za cenę trzech
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne dobrze rozejrzało się na rynku autobusowym i zrobiło złoty interes. Do końca listopada do firmy trafią cztery nowe, przegubowe many.
wysłane przez konjo 4
MC napisał(a):
> Zawsze pozostaje nowość czyli Connecto LF. Wygląda całkiem ładnie > i jest właściwie jak Citaro1 (z wyglądu)...
Pożyjemy zobaczymy, ja obstawiam, że MB wielkich szans nie ma, co z tego wyjdzie to się okaże. Pamiętajmy jeszcze, że szykuje się też przetarg w SPADzie, tam też może być ciekawie, chociaż o zamówienie dwóch sztuk to się tak strasznie chyba nie pobiją producenci.
> Oj nie tragizujmy, a przeciwko Irisbusowi nic nie mam :)
Irisbusowi nie można wiele zarzucić. Silniczki Iveco są bardzo ciekawe. Podoba mi się jazda takimi busami, chociaż nie powiem miałem przyjemność Jelczami z manualem, ale o niebo ciszej niż w wytworze tej samej marki z tandemem MAN+automat.
> No to wspaniale...
Cóż różne rynki - różne budżety. Czy to grzech producenta, że stara się zaistnieć akurat na wschodzie? Pojazdy MAN zdobyły bardzo dużą popularność w Turcji, to i macierzysta firma odpowiedziała na zapotrzebowanie dostosowując się do realiów. Zresztą jakby nie patrzeć nasze MAN-y też się różnią wyposażeniem od tych na rynek niemiecki.
> No to generalnie będą nam dobrze służyły :)
Zobaczymy jeszcze co z tego wszystkiego wyniknie, bo może być tak, że przegadamy tu dziesiątki postów, napiszemy całe masy wywodów, a ogłoszony werdykt, będzie brzmiał: "Najniższą cenę przy spełnieniu warunków specyfikacji zaoferowała firma: MAN Bus Polska." Ciekawe to wszystko swoją drogą. Zapowiada się przyjemny rok 2007 dla KM. Czy będzie tak owocny jak 2005-2006. Swoją drogą to mamy już w samym Szczecinie 45 używanych busów na jakieś 200. U nas też by się przydały takie dalekosiężne plany jak ma SPPK.
-- I tried to see it your way.
> Zawsze pozostaje nowość czyli Connecto LF. Wygląda całkiem ładnie > i jest właściwie jak Citaro1 (z wyglądu)...
Pożyjemy zobaczymy, ja obstawiam, że MB wielkich szans nie ma, co z tego wyjdzie to się okaże. Pamiętajmy jeszcze, że szykuje się też przetarg w SPADzie, tam też może być ciekawie, chociaż o zamówienie dwóch sztuk to się tak strasznie chyba nie pobiją producenci.
> Oj nie tragizujmy, a przeciwko Irisbusowi nic nie mam :)
Irisbusowi nie można wiele zarzucić. Silniczki Iveco są bardzo ciekawe. Podoba mi się jazda takimi busami, chociaż nie powiem miałem przyjemność Jelczami z manualem, ale o niebo ciszej niż w wytworze tej samej marki z tandemem MAN+automat.
> No to wspaniale...
Cóż różne rynki - różne budżety. Czy to grzech producenta, że stara się zaistnieć akurat na wschodzie? Pojazdy MAN zdobyły bardzo dużą popularność w Turcji, to i macierzysta firma odpowiedziała na zapotrzebowanie dostosowując się do realiów. Zresztą jakby nie patrzeć nasze MAN-y też się różnią wyposażeniem od tych na rynek niemiecki.
> No to generalnie będą nam dobrze służyły :)
Zobaczymy jeszcze co z tego wszystkiego wyniknie, bo może być tak, że przegadamy tu dziesiątki postów, napiszemy całe masy wywodów, a ogłoszony werdykt, będzie brzmiał: "Najniższą cenę przy spełnieniu warunków specyfikacji zaoferowała firma: MAN Bus Polska." Ciekawe to wszystko swoją drogą. Zapowiada się przyjemny rok 2007 dla KM. Czy będzie tak owocny jak 2005-2006. Swoją drogą to mamy już w samym Szczecinie 45 używanych busów na jakieś 200. U nas też by się przydały takie dalekosiężne plany jak ma SPPK.
-- I tried to see it your way.
So never mind the darkness.