Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Cztery many za cenę trzech
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne dobrze rozejrzało się na rynku autobusowym i zrobiło złoty interes. Do końca listopada do firmy trafią cztery nowe, przegubowe many.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
konjo napisał(a):
> No na pewno lepszy jakikolwiek bus z silnikiem MAN-a dla Polic niż np. > w obecnej sytuacji MB czy Iveco...
Skoro chcą się choć częściowo od MANa wyzwolić no to taki krok wyzwoleniem nie jest...
> Ojej obrazili się i zabrali swoje zabawki do domu. :) Od długiego
Tak to wyglądało i tak było.
> czasu sprzedawali swoje silniki wszystkim chętnym, to niech teraz nie > robią focha... a jeśli nawet to Solar zawsze może wyjść z twarzą > z takiego zamówienia kupując drożej od pośrednika lub ewentualnie > negocjować montaż czegoś od konkurencji. I tak wersja z MAN-em jest
Sęk w tym że oni mogli zamontować slinik DAFa, ale BVG chciało MANa. Tymczasem MAN uparł się że nie będzie Solarisowi sprzedawał silników bo Solaris mu podgryza rynek i to skutecznie. Interwencja BVG pomogła i MAN z wielką łaską i niechęcią silniki jednak sprzedał.
> chyba najpopularniejsza - przynajmniej w Polsce - więc pytanie czy > NeoMAN chce zarobić choć częściowo w przypadku przegranego > przetargu...
A czy nie lepiej zablokować możliwość montażu konkurencji autobusu i doprowadzić do nowego przetargu, gdzie bedzie o tego najgroźniejszego konkurenta mniej?
-- Volvo ponad reszte busów :)
> No na pewno lepszy jakikolwiek bus z silnikiem MAN-a dla Polic niż np. > w obecnej sytuacji MB czy Iveco...
Skoro chcą się choć częściowo od MANa wyzwolić no to taki krok wyzwoleniem nie jest...
> Ojej obrazili się i zabrali swoje zabawki do domu. :) Od długiego
Tak to wyglądało i tak było.
> czasu sprzedawali swoje silniki wszystkim chętnym, to niech teraz nie > robią focha... a jeśli nawet to Solar zawsze może wyjść z twarzą > z takiego zamówienia kupując drożej od pośrednika lub ewentualnie > negocjować montaż czegoś od konkurencji. I tak wersja z MAN-em jest
Sęk w tym że oni mogli zamontować slinik DAFa, ale BVG chciało MANa. Tymczasem MAN uparł się że nie będzie Solarisowi sprzedawał silników bo Solaris mu podgryza rynek i to skutecznie. Interwencja BVG pomogła i MAN z wielką łaską i niechęcią silniki jednak sprzedał.
> chyba najpopularniejsza - przynajmniej w Polsce - więc pytanie czy > NeoMAN chce zarobić choć częściowo w przypadku przegranego > przetargu...
A czy nie lepiej zablokować możliwość montażu konkurencji autobusu i doprowadzić do nowego przetargu, gdzie bedzie o tego najgroźniejszego konkurenta mniej?
-- Volvo ponad reszte busów :)
Re: A to ciekawe
· 18 lat temu ·
(użytkownik usunięty)