Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pierwszy szczeciński skład KT4Dt wreszcie doczekał się...
wysłane przez Luke_Police 163
lhb178 napisał(a):
> Luke_Police napisał(a):
> > konieczna będzie korekta > > rozkładu, by nie woziły powietrza. > > Na pewno tego chcesz?
Szczerze mówiąc mógłbym powiedzieć, że jest mi to obojętne, gdyż te 2 linie akurat mnie nie dotyczą, ale gdyby patrzeć pod kątem optymalizacji wielkości taboru do potrzeb przewozowych, przy zachowaniu obecnej częstotliwości pojedyncze przeguby to za mało, a składy przegubów to za dużo. Zresztą mam nadzieję, że wyniki badania więźby pozwolą na wyciągnięcie konkretnych wniosków, by komunikacja była bardziej dostosowana do potrzeb.
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
> Luke_Police napisał(a):
> > konieczna będzie korekta > > rozkładu, by nie woziły powietrza. > > Na pewno tego chcesz?
Szczerze mówiąc mógłbym powiedzieć, że jest mi to obojętne, gdyż te 2 linie akurat mnie nie dotyczą, ale gdyby patrzeć pod kątem optymalizacji wielkości taboru do potrzeb przewozowych, przy zachowaniu obecnej częstotliwości pojedyncze przeguby to za mało, a składy przegubów to za dużo. Zresztą mam nadzieję, że wyniki badania więźby pozwolą na wyciągnięcie konkretnych wniosków, by komunikacja była bardziej dostosowana do potrzeb.
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
Technik serwisu :)