Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pomysł na zmiane trasy "D"
wysłane przez (użytkownik usunięty)
MaK_86 napisał(a):
> zaszczyt posiadania lini pośpiesznych. Oprócz jednej. > Podjuch.
Żaden zaszczyt. Podjuchy mają dopiero zaszczyt. Mają jadące do centrum 61 tam gdzie nie docierają pospieszne w cenie zwykłego.
[ciach + nie Zdroi tylko Zdroj_ów_]
> Zdroje Krzyż. 2 min. Jeź. Szmaragdowe 3 min. Granitowa > 2 min. Podjuchy (postój na Podjuchach 6 min.)
I pospieszny miałby jechać dokładnie tyle samo co zwykły ten odcinek? Brawo!
> Zauważmy, że obecnie pasażerowie chcący przemieścić > się z Podjuch do miasta albo mają 61 albo 55 i tramwaj. > Wielu z nich w godzinach szczytu z chęcią wsiadłoby do > autobusu pośpiesznego. Teraz dochodzi oczywiście
I nie mają z tym problemu jeżeli sobie tego życzą w Zdrojach. Przy czasie przejazdu któy proponujesz absolutnie się to nie kalkuluje. Z resztą z krótszym też nie.
> dopełnienie lini B w szczycie. Zaproponowałbym zwiększenie > częstotliwości kursowania szczytowego B do 7-8 minut.
I upychaczy do tego B.
> Nie wiem jak zapatrujecie sie na mój pomysł. Proszę o > komentarze.
Nic ciekawego. Pozatym pozostaje jeszcze połączenie nowej częstotliwości B i D na nowej trasie.
-- Volvo ponad reszte busów :)
> zaszczyt posiadania lini pośpiesznych. Oprócz jednej. > Podjuch.
Żaden zaszczyt. Podjuchy mają dopiero zaszczyt. Mają jadące do centrum 61 tam gdzie nie docierają pospieszne w cenie zwykłego.
[ciach + nie Zdroi tylko Zdroj_ów_]
> Zdroje Krzyż. 2 min. Jeź. Szmaragdowe 3 min. Granitowa > 2 min. Podjuchy (postój na Podjuchach 6 min.)
I pospieszny miałby jechać dokładnie tyle samo co zwykły ten odcinek? Brawo!
> Zauważmy, że obecnie pasażerowie chcący przemieścić > się z Podjuch do miasta albo mają 61 albo 55 i tramwaj. > Wielu z nich w godzinach szczytu z chęcią wsiadłoby do > autobusu pośpiesznego. Teraz dochodzi oczywiście
I nie mają z tym problemu jeżeli sobie tego życzą w Zdrojach. Przy czasie przejazdu któy proponujesz absolutnie się to nie kalkuluje. Z resztą z krótszym też nie.
> dopełnienie lini B w szczycie. Zaproponowałbym zwiększenie > częstotliwości kursowania szczytowego B do 7-8 minut.
I upychaczy do tego B.
> Nie wiem jak zapatrujecie sie na mój pomysł. Proszę o > komentarze.
Nic ciekawego. Pozatym pozostaje jeszcze połączenie nowej częstotliwości B i D na nowej trasie.
-- Volvo ponad reszte busów :)
Re: Pomysł na zmiane trasy "D"
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)