Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kolejna Debata o Komunikacji Miejskiej
wysłane przez LLUZNIAK
MC napisał(a):
> Ooo tak! To wszystko plus moje kochane selektory w skrzyniach > biegów, siadanie na poduszkach (wszystkie Volvo) i przyklęki > (czyli w sumie tez siadanie na poduszkach)
Jakby się bardziej zastanowić to znalazłaby się cała masa takich "ciekawostek", o których kierowcy niestety zapominają...
> Coś takiego jest np Załom szkoła - od do jest stały a potem > nż,
Jeden w morzu potrzeb... Pozatym jest to (jak zauważyłeś) nż't, czyli biedak na przystanku musi machać ;)
> pozatym w autobusach z tzw ciepłymi guziczkami wystarczy ze > stają i zwalniają blokadę.
Jak go używają... Pozatym dalej wymagane jest zatrzymanie się na przystanku, co wydłuża przejazd. Myślę, że po wprowadzeniu proponowanego przeze mnie rozwiązania czasy przejazdu uległyby skróceniu i możnaby się zastanowić wówczas nad lepszym wykorzystaniem tych brygad (i tu pałeczka po stronie ZDiTM'u, aby po sprawdzeniu efektów w praktyce dokonał odpowiednich zmian rozkładów - marząc dalej, idealną okazją ku tym zmianom byłaby ew. modernizacja sieci połączeń po przeanalizowaniu wyników badań).
> Ooo tak! To wszystko plus moje kochane selektory w skrzyniach > biegów, siadanie na poduszkach (wszystkie Volvo) i przyklęki > (czyli w sumie tez siadanie na poduszkach)
Jakby się bardziej zastanowić to znalazłaby się cała masa takich "ciekawostek", o których kierowcy niestety zapominają...
> Coś takiego jest np Załom szkoła - od do jest stały a potem > nż,
Jeden w morzu potrzeb... Pozatym jest to (jak zauważyłeś) nż't, czyli biedak na przystanku musi machać ;)
> pozatym w autobusach z tzw ciepłymi guziczkami wystarczy ze > stają i zwalniają blokadę.
Jak go używają... Pozatym dalej wymagane jest zatrzymanie się na przystanku, co wydłuża przejazd. Myślę, że po wprowadzeniu proponowanego przeze mnie rozwiązania czasy przejazdu uległyby skróceniu i możnaby się zastanowić wówczas nad lepszym wykorzystaniem tych brygad (i tu pałeczka po stronie ZDiTM'u, aby po sprawdzeniu efektów w praktyce dokonał odpowiednich zmian rozkładów - marząc dalej, idealną okazją ku tym zmianom byłaby ew. modernizacja sieci połączeń po przeanalizowaniu wyników badań).
Re: Kolejna Debata o Komunikacji Miejskiej
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK