Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
"Leoliner" w Szczecinie??
wysłane przez leks 17
Kangur napisał(a):
> A moim zdaniem to on dosyc brzydki wyglad ma. Jak na rok 2004, > to ten design zadna rewelacja nie jest. Przypomina skrzyzowanie > krakowskiego NGT6 z wroclawska modernizacja Protramu. Poza tym > lepiej niech MZK zostawi poki co rozwazania na temat > niskopodlogowcow i zajmie sie remontami torowisk. Chociaz mnie > juz nic nie zdziwi, bo zawsze moga dojsc do wniosku, ze skoro > Tatra potrafi pojechac po Piastow i Potulickiej, to i taki > Leoliner by dal rade.
Na miejscu MZK ja bym się teraz skupił na tym by uzyskać dotacje w wysokosci 250mln z Unii Europejskiej. Poza tym takie miasto jak Szczecin jeśli ma już coś kupować to lepiej żeby to była bardziej sprawdzona i może jakaś lepsza konstrukcja, która pojeździ dłużej. Zreszta nie sądze, żeby MZK na poważnie myślało o zakupie takich wagonów.
Kilka lat temu gdy przygotowali przetarg na niskopodłogowce wyparto się, że najpierw trzeba wyremontować torowiska, teraz nie ma ani nowych tramwajów ani niskopodlogowców, całe szczęście, że jeszcze bulwy kupili. A co do Tatr to co mają robić, gdzie jej nie puszczą zawsze znajdzie się dla niej kiepskie torowisko, a dwójki na której tak strasznie nie jest dwudziestoma wagonami nie obsadzisz.
-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...
> A moim zdaniem to on dosyc brzydki wyglad ma. Jak na rok 2004, > to ten design zadna rewelacja nie jest. Przypomina skrzyzowanie > krakowskiego NGT6 z wroclawska modernizacja Protramu. Poza tym > lepiej niech MZK zostawi poki co rozwazania na temat > niskopodlogowcow i zajmie sie remontami torowisk. Chociaz mnie > juz nic nie zdziwi, bo zawsze moga dojsc do wniosku, ze skoro > Tatra potrafi pojechac po Piastow i Potulickiej, to i taki > Leoliner by dal rade.
Na miejscu MZK ja bym się teraz skupił na tym by uzyskać dotacje w wysokosci 250mln z Unii Europejskiej. Poza tym takie miasto jak Szczecin jeśli ma już coś kupować to lepiej żeby to była bardziej sprawdzona i może jakaś lepsza konstrukcja, która pojeździ dłużej. Zreszta nie sądze, żeby MZK na poważnie myślało o zakupie takich wagonów.
Kilka lat temu gdy przygotowali przetarg na niskopodłogowce wyparto się, że najpierw trzeba wyremontować torowiska, teraz nie ma ani nowych tramwajów ani niskopodlogowców, całe szczęście, że jeszcze bulwy kupili. A co do Tatr to co mają robić, gdzie jej nie puszczą zawsze znajdzie się dla niej kiepskie torowisko, a dwójki na której tak strasznie nie jest dwudziestoma wagonami nie obsadzisz.
-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.