Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
"Leoliner" w Szczecinie??
wysłane przez kajetansz 65
lex napisał(a):
> Na miejscu MZK ja bym się teraz skupił na tym by uzyskać > dotacje w wysokosci 250mln z Unii Europejskiej.
Trzeba dobry projekt napisać, oraz wykorzystywać unijne pieniądze jak się da, bo jeśli wykorzysta się tylko 1/10 funduszy unijnych to następnym razem Unia da tylko tą 1/10, gdyż tyle tylko potrzebujemy. Trzeba również pamiętać, że tramwaje to nie wszystko, gdyż jest też wiele innych rzeczy to zrobienia.
> Poza tym takie > miasto jak Szczecin jeśli ma już coś kupować to lepiej żeby > to była bardziej sprawdzona i może jakaś lepsza konstrukcja, > która pojeździ dłużej.
Sądzić, że Bukareszt czy taki Halberstadt, który już zakupił wagony są w błędzie?? Nie zapominajmy również, że tramwaj Leoliner nie wziął się z nikąd. Jego produkcja ma zapewnić miejsca pracy w Lipsku i okolicach. Wejdźmy sobie na http://www.lfb.de/ czyli stronę producenta i poczytajmy sobie. Dodatkowo planują oni również wersje rozwojowe tramwaju.
> Zreszta nie sądze, żeby MZK na > poważnie myślało o zakupie takich wagonów.
Kto wie, dlatego stworzyłem ten wątek.
> Kilka lat temu gdy przygotowali przetarg na niskopodłogowce > wyparto się, że najpierw trzeba wyremontować torowiska, teraz > nie ma ani nowych tramwajów ani niskopodlogowców, całe > szczęście, że jeszcze bulwy kupili.
No dobrze, ale bulwy kupiono parę lat wcześniej niż były prezentowane niskopodłogowce. Pamiętajmy, że z przetargu na niskie podłogi nic nie wyszło a kasa miała zostać przeznaczona na remont torowisk. Wie ktoś co z tymi pieniędzmi się stało??
> Na miejscu MZK ja bym się teraz skupił na tym by uzyskać > dotacje w wysokosci 250mln z Unii Europejskiej.
Trzeba dobry projekt napisać, oraz wykorzystywać unijne pieniądze jak się da, bo jeśli wykorzysta się tylko 1/10 funduszy unijnych to następnym razem Unia da tylko tą 1/10, gdyż tyle tylko potrzebujemy. Trzeba również pamiętać, że tramwaje to nie wszystko, gdyż jest też wiele innych rzeczy to zrobienia.
> Poza tym takie > miasto jak Szczecin jeśli ma już coś kupować to lepiej żeby > to była bardziej sprawdzona i może jakaś lepsza konstrukcja, > która pojeździ dłużej.
Sądzić, że Bukareszt czy taki Halberstadt, który już zakupił wagony są w błędzie?? Nie zapominajmy również, że tramwaj Leoliner nie wziął się z nikąd. Jego produkcja ma zapewnić miejsca pracy w Lipsku i okolicach. Wejdźmy sobie na http://www.lfb.de/ czyli stronę producenta i poczytajmy sobie. Dodatkowo planują oni również wersje rozwojowe tramwaju.
> Zreszta nie sądze, żeby MZK na > poważnie myślało o zakupie takich wagonów.
Kto wie, dlatego stworzyłem ten wątek.
> Kilka lat temu gdy przygotowali przetarg na niskopodłogowce > wyparto się, że najpierw trzeba wyremontować torowiska, teraz > nie ma ani nowych tramwajów ani niskopodlogowców, całe > szczęście, że jeszcze bulwy kupili.
No dobrze, ale bulwy kupiono parę lat wcześniej niż były prezentowane niskopodłogowce. Pamiętajmy, że z przetargu na niskie podłogi nic nie wyszło a kasa miała zostać przeznaczona na remont torowisk. Wie ktoś co z tymi pieniędzmi się stało??
Штирлиц