Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W końcu zmiany w komunikacji miejskiej
Po 12 latach "dwójka" wróci na Basen Górniczy, tak jak postulowali czytelnicy "Gazety".
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Moim zdaniem nie mozna porownywac kolei dlugodystansowej do komunikacji miejskiej. Przyklad prezydenta Bygoszczy walczacego podwojna taryfa w tym miescie utwierdza mnie w przekonaniu ze moj pomysl nie jest do konca bzdura.Nastepny pzryklad Poznan. Mieszkancy os. Jana III Sobieskiego moga wybrac podroz do centrum Poznania badz to dluzsza linia autobusowa /51 o ile sie nie myle/ lub duzo szybszy dojzad PST / Poznanski Szybki Tramwaj/ choc ma w nazwie szybki /pospieszny/ obowiazuje na niego taryfa zwykla. Dlaczego Metro Warszawskie /bezposrednie polaczenie Ursynowa ktory ma takie samo znaczenie dla Wraszawy sypialnia jak prawobrzeze dla Szczecina/ ma taryfe zwykla, tam rowniez istnieje mozliwosc dojazdu autobusem z Kabat do Wycigow i przesiadka na tramwaje do centrum - nikt nie zaoral torow tramwajowych. Wszystko funkcjonuje rownolegle. Oczywiscie Szczecin musi byc wyjatkowy, chociaz nie przeklada sie to na jakosc taboru. I z tym sie nie zgadzam.
Pargne jeszcze raz przywolac przyklad Bydgoszczy ktora dostrzega niesprawiedliowsc podobnej sytuacji i chce to zmienic.
Pargne jeszcze raz przywolac przyklad Bydgoszczy ktora dostrzega niesprawiedliowsc podobnej sytuacji i chce to zmienic.
Re: w koncu zmiany w komunikacji miejskiej
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)