Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W końcu zmiany w komunikacji miejskiej
Po 12 latach "dwójka" wróci na Basen Górniczy, tak jak postulowali czytelnicy "Gazety".
wysłane przez Phobos 17
[ciach]
Gdybym miał być zasadniczy, to dostałbyś bana na tydzień za brak szacunku dla języka polskiego. Nie zrobię tego, bo zaraz by nas posądzono o banowanie za poglądy odmienne od naszych... Zatem na początek ostrzeżenie.
Do tematu: do ciebie to jak grochem o ścianę. Narzekasz, że za dwukrotnie wyższą cenę podróżujesz w beznadziejnych warunkach. Jeśli 9-letnie Volvo lub nieco starszy, ale niskopodłogowy MAN jest dla ciebie gorszy od rozklekotanej stopiątki lat 25-30 to... cóż - o gustach się nie dyskutuje. Narzekasz na niski standard naszej komunikacji - niższy niż w Warszawie. Ale jednocześnie chcesz, aby bilety na linie pospieszne były dwukrotnie tańsze. Czyli aby ZDiTM miał mniej wpływów z biletów czyli aby miał jeszcze mniej pieniędzy, którymi mógłby płacić spółkom, które za te pieniądze mogłyby odnawiać tabor.
A na koniec - starasz się przyrównać Szczecin do innych miast Polski. I nie byłoby to nic złego, gdyby nie fakt, że gęstość zaludnienia w Szczecinie wynosi niecałe 1300 os/km2. To niemal 2 razy mniej niż w Poznaniu czy Krakowie. Ponad 2,5 razy mniej niż w Warszawie! Szczecin jako miasto rozległe potrzebuje własnych rozwiązań i takie ma. I sprawdzają się one doskonale.
Chcąc drążyć dalej temat, może porównamy się z Chicago? W końcu mieszka tam więcej polaków niż w Warszawie! W Chicago funkcjonuje sieć kolei nadziemnej. I sprawdza się. Dlatego ja stanowczo domagam się, aby kosztem 16739 mld USD uruchomić w Szczecinie sieć tramwajów nadziemnych!
[szyderczy uśmiech]
-- Mourn the losses - because there are many, but celebrate the victories - because there are few
Gdybym miał być zasadniczy, to dostałbyś bana na tydzień za brak szacunku dla języka polskiego. Nie zrobię tego, bo zaraz by nas posądzono o banowanie za poglądy odmienne od naszych... Zatem na początek ostrzeżenie.
Do tematu: do ciebie to jak grochem o ścianę. Narzekasz, że za dwukrotnie wyższą cenę podróżujesz w beznadziejnych warunkach. Jeśli 9-letnie Volvo lub nieco starszy, ale niskopodłogowy MAN jest dla ciebie gorszy od rozklekotanej stopiątki lat 25-30 to... cóż - o gustach się nie dyskutuje. Narzekasz na niski standard naszej komunikacji - niższy niż w Warszawie. Ale jednocześnie chcesz, aby bilety na linie pospieszne były dwukrotnie tańsze. Czyli aby ZDiTM miał mniej wpływów z biletów czyli aby miał jeszcze mniej pieniędzy, którymi mógłby płacić spółkom, które za te pieniądze mogłyby odnawiać tabor.
A na koniec - starasz się przyrównać Szczecin do innych miast Polski. I nie byłoby to nic złego, gdyby nie fakt, że gęstość zaludnienia w Szczecinie wynosi niecałe 1300 os/km2. To niemal 2 razy mniej niż w Poznaniu czy Krakowie. Ponad 2,5 razy mniej niż w Warszawie! Szczecin jako miasto rozległe potrzebuje własnych rozwiązań i takie ma. I sprawdzają się one doskonale.
Chcąc drążyć dalej temat, może porównamy się z Chicago? W końcu mieszka tam więcej polaków niż w Warszawie! W Chicago funkcjonuje sieć kolei nadziemnej. I sprawdza się. Dlatego ja stanowczo domagam się, aby kosztem 16739 mld USD uruchomić w Szczecinie sieć tramwajów nadziemnych!
[szyderczy uśmiech]
-- Mourn the losses - because there are many, but celebrate the victories - because there are few
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.