Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Terminale w przyszłości
W dobie elektroniki i plastikowego pieniądza uchowały się miejsca, w których trzeba się zachowywać jak 50 lat temu. Te miejsca to m.in. kasy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, gdzie liczy się tylko "żywa" gotówka.
wysłane przez Phobos 17
> Skoro > niektórzy wychodzą z założenia, że nie płacą w ogóle za > przejazdy,
Wypraszam sobie. Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź.
> bo wyciągnięcie pieniędzy z bankomatu jest czynnością > ponad ich siły,
Nie masz pojęcia, z jakiego powodu nie noszę przy sobie więcej niż 50 PLN w gotówce więc się nie wypowiadaj.
> to nic dziwnego, że ceny rosną, bo ktoś za osoby > wyłudzające usługę przewozową zapłacić musi. I nie bawi mnie > wcale, że tym kimś jestem również ja.
Och ty biedny skrzywdzony. Wpływy do kasy ZDiTM maleją nie tylko dlatego, że jeden Marcin 3 razy w tygodniu nie kupi biletu za 1,9 PLN. Wpływy spadają, bo spadają przewozy.
Z jednej strony wszyscy się zachwycają, że idziemy do przodu - pojawiają się schematy, tworzone są nowe linie, podróżujemy w coraz lepszych warunkach. Ale podejście do klienta nie zmienia się od 50 lat - przynajmniej nie w kasach biletowych. Trzeba iść do przodu. Myślałem, że ty jako pierwszy to zrozumiesz...
-- Mourn the losses - because there are many, but celebrate the victories - because there are few
Wypraszam sobie. Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź.
> bo wyciągnięcie pieniędzy z bankomatu jest czynnością > ponad ich siły,
Nie masz pojęcia, z jakiego powodu nie noszę przy sobie więcej niż 50 PLN w gotówce więc się nie wypowiadaj.
> to nic dziwnego, że ceny rosną, bo ktoś za osoby > wyłudzające usługę przewozową zapłacić musi. I nie bawi mnie > wcale, że tym kimś jestem również ja.
Och ty biedny skrzywdzony. Wpływy do kasy ZDiTM maleją nie tylko dlatego, że jeden Marcin 3 razy w tygodniu nie kupi biletu za 1,9 PLN. Wpływy spadają, bo spadają przewozy.
Z jednej strony wszyscy się zachwycają, że idziemy do przodu - pojawiają się schematy, tworzone są nowe linie, podróżujemy w coraz lepszych warunkach. Ale podejście do klienta nie zmienia się od 50 lat - przynajmniej nie w kasach biletowych. Trzeba iść do przodu. Myślałem, że ty jako pierwszy to zrozumiesz...
-- Mourn the losses - because there are many, but celebrate the victories - because there are few
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.