Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Terminale w przyszłości
W dobie elektroniki i plastikowego pieniądza uchowały się miejsca, w których trzeba się zachowywać jak 50 lat temu. Te miejsca to m.in. kasy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, gdzie liczy się tylko "żywa" gotówka.
wysłane przez MarcinB
> Przykład dotyczył tego, że nie płacenie za towary czy usługi ma > swoją konsekwencję i swoją nazwę. I nie jest to zależne od tego > czy jest to pieniążek idący do kasy prywatnej czy do gminnej.
Oczywiście i nazywa się to kradzież. Nie pochwalam i nie popieram tego, ale ZDiTM sam kręci sobie bata na swoje własne cztery litery , ale o tym później
> Cienka wymówka. W Szczecinie wg pewnego serwisu jest 188 bankomatów > wszelakich sieci i banków. W obiegu pozostaje jeszcze masa gotówki.
Ale nie rozumiesz jednego . Są ludzie, którzy ze względów bezpieczeństwa nie noszą przy sobie gotówki (vide Phobos) i w takich przypadkach rozumiem niepokój tych osób o chodzenie z gotówką od bankomatu do okienka ZDiTM. Nie taka idea przyświecała twórcą systemu kart płatniczych. > > Zadam Wam jeszcze dwa pytania: dlaczego PKP nie wprowadza szerokiego > dostępu do płatności kartami - obraca znacznie większymi kwotami za > przeciętny bilet. Jak się ma perspektywa 15% podwyżki cen biletów > sieciowych - gdzie można mieć pewność, że liczba klientów > zmaleje? Około 140 PLN za sieciówke normalną na wszystkie linie? > Podejrzewam, że niedługo żadne terminale nie pomogą, a liczba > klientów spadnie. Oczywiście bilet powinien mieć racjonalną cenę, > ale stosunek do zarobków większości ludzi jest zupełnie inną > sprawą.
Ależ na głównym masz możliwość zapłacenia kartą za bilet. Fakt że w jednym okienku , ale najwyraźniej to wystarcza. A co do planowanej 15% podwyżki cen "migawek" to tu jest ten bat , o którym pisałem wcześniej. I nie zgodzę się z Tobą , że spadnie ilość klientów. Spadnie ilość klientów płacących za usługę. Myślę że problemy finansowe KM nie leżą w zbyt niskich (zdaniem ZDiTM) cenach biletów. Problem jest szerszy i dotyczy niskich płac pasażerów , niskiej jakości usług świadczonych przez KM. Co do ostatniego argumentu mam na myśli PUNKTUALNOść odjazdów , CZYSTOść pojazdów i KULTURę niektórych kierujących owymi pojazdami.
Oczywiście i nazywa się to kradzież. Nie pochwalam i nie popieram tego, ale ZDiTM sam kręci sobie bata na swoje własne cztery litery , ale o tym później
> Cienka wymówka. W Szczecinie wg pewnego serwisu jest 188 bankomatów > wszelakich sieci i banków. W obiegu pozostaje jeszcze masa gotówki.
Ale nie rozumiesz jednego . Są ludzie, którzy ze względów bezpieczeństwa nie noszą przy sobie gotówki (vide Phobos) i w takich przypadkach rozumiem niepokój tych osób o chodzenie z gotówką od bankomatu do okienka ZDiTM. Nie taka idea przyświecała twórcą systemu kart płatniczych. > > Zadam Wam jeszcze dwa pytania: dlaczego PKP nie wprowadza szerokiego > dostępu do płatności kartami - obraca znacznie większymi kwotami za > przeciętny bilet. Jak się ma perspektywa 15% podwyżki cen biletów > sieciowych - gdzie można mieć pewność, że liczba klientów > zmaleje? Około 140 PLN za sieciówke normalną na wszystkie linie? > Podejrzewam, że niedługo żadne terminale nie pomogą, a liczba > klientów spadnie. Oczywiście bilet powinien mieć racjonalną cenę, > ale stosunek do zarobków większości ludzi jest zupełnie inną > sprawą.
Ależ na głównym masz możliwość zapłacenia kartą za bilet. Fakt że w jednym okienku , ale najwyraźniej to wystarcza. A co do planowanej 15% podwyżki cen "migawek" to tu jest ten bat , o którym pisałem wcześniej. I nie zgodzę się z Tobą , że spadnie ilość klientów. Spadnie ilość klientów płacących za usługę. Myślę że problemy finansowe KM nie leżą w zbyt niskich (zdaniem ZDiTM) cenach biletów. Problem jest szerszy i dotyczy niskich płac pasażerów , niskiej jakości usług świadczonych przez KM. Co do ostatniego argumentu mam na myśli PUNKTUALNOść odjazdów , CZYSTOść pojazdów i KULTURę niektórych kierujących owymi pojazdami.
Re: trochę OT, a trochę na temat
· 17 lat temu ·
MarcinB