Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Terminale w przyszłości
W dobie elektroniki i plastikowego pieniądza uchowały się miejsca, w których trzeba się zachowywać jak 50 lat temu. Te miejsca to m.in. kasy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, gdzie liczy się tylko "żywa" gotówka.
wysłane przez MQ ?
Mr_Reaper napisał(a):
> To że czasami jeżdżę na gapę wynika też z buntu przeciwko > jakości usług Swiadczonych przez KM.
I to postępowanie ma tę jakość podwyższyć? Jak można oczekiwać luksusów w komunikacji, gdy ta komunikacja jest dzień w dzień okradana? Jak zostało napisane w innym artykule, kwota zaległości gapowiczów sięga 5 mln złotych (prawdopodobnie są to zaległości z tytułu nieopłaconych przejazdów oraz nieuregulowanych opłat dodatkowych za przejazd bez biletu). 5 mln złotych to 3-4 fabrycznie nowe przegubowe autobusy niskopodłogowe, przynajmniej kilkanaście używanych niskopodłogowych przegubowców lub jeden niskopodłogowy wagon tramwajowy. A teraz do tych 5 mln zł dodajmy te pieniądze, które powinny wpłynąć od niestety niewykrytych osób podróżujących bez biletu. Daje do myślenia?
> To że czasami jeżdżę na gapę wynika też z buntu przeciwko > jakości usług Swiadczonych przez KM.
I to postępowanie ma tę jakość podwyższyć? Jak można oczekiwać luksusów w komunikacji, gdy ta komunikacja jest dzień w dzień okradana? Jak zostało napisane w innym artykule, kwota zaległości gapowiczów sięga 5 mln złotych (prawdopodobnie są to zaległości z tytułu nieopłaconych przejazdów oraz nieuregulowanych opłat dodatkowych za przejazd bez biletu). 5 mln złotych to 3-4 fabrycznie nowe przegubowe autobusy niskopodłogowe, przynajmniej kilkanaście używanych niskopodłogowych przegubowców lub jeden niskopodłogowy wagon tramwajowy. A teraz do tych 5 mln zł dodajmy te pieniądze, które powinny wpłynąć od niestety niewykrytych osób podróżujących bez biletu. Daje do myślenia?