Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Terminale w przyszłości
W dobie elektroniki i plastikowego pieniądza uchowały się miejsca, w których trzeba się zachowywać jak 50 lat temu. Te miejsca to m.in. kasy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, gdzie liczy się tylko "żywa" gotówka.
wysłane przez MarcinB
> I to postępowanie ma tę jakość podwyższyć? Jak można oczekiwać > luksusów w komunikacji, gdy ta komunikacja jest dzień w dzień > okradana? Jak zostało napisane w innym artykule, kwota zaległości > gapowiczów sięga 5 mln złotych (prawdopodobnie są to zaległości z > tytułu nieopłaconych przejazdów oraz nieuregulowanych opłat > dodatkowych za przejazd bez biletu). 5 mln złotych to 3-4 fabrycznie > nowe przegubowe autobusy niskopodłogowe, przynajmniej kilkanaście > używanych niskopodłogowych przegubowców lub jeden niskopodłogowy > wagon tramwajowy. A teraz do tych 5 mln zł dodajmy te pieniądze, > które powinny wpłynąć od niestety niewykrytych osób > podróżujących bez biletu. Daje do myślenia?
Masz rację, moje postępowanie tej jakości nie podwyższy, ale jest jakimś cichym protestem przeciwko traktowaniu pasażera jako zło konieczne. KM jest dla ludzi, a nie ludzie dla KM. I nigdy nie zrozumię motorniczego odjeżdżającego 2 min przed czasem z przystanku. Co dziwne piszę tu o przystanku 12 frysztaczka co jeżeli chodzi o pierwszy przystanek po krańcówce jest dosyć osobliwe. Sam byłem świadkiem jak dyspozytor przez megafon wyganiał z pętli pomorzany tramwaj lini 4 (3 min przed czasem) by zrobiła miejsce dla 11. takie postępowanie nie znajdzie u mnie poparcia. Jeżeli ZDiTM nie weźmie przykładu z innych miast to sama uwiesi sobie kamień u szyji, Sorki że za przykład daję znowu Łódź , ale tam nie do pomyślenia jest motyw odjazdu pojazdu z przystanku 1 min przed czasem . To kierujacego może dużo kosztować. Wprowadzanie nowego systemu komunikacji w Łodzi trwało 2 lata , ale się opłaciło . Tramwaje i autobusy jeżdżą PUNKTUALNIE . Nie przywykłem płacić za fuszerke czyt. bieganie za tramwajami i autobuami , a czesto mi się to zdarza w Szczecinie . Więc potraktuj mój protest jako coś prywatnego . Taka mała wojna . A terminale się też do tego przyczyniają . podobnie jak Phobos nie noszę gotówki przy sobie .
Masz rację, moje postępowanie tej jakości nie podwyższy, ale jest jakimś cichym protestem przeciwko traktowaniu pasażera jako zło konieczne. KM jest dla ludzi, a nie ludzie dla KM. I nigdy nie zrozumię motorniczego odjeżdżającego 2 min przed czasem z przystanku. Co dziwne piszę tu o przystanku 12 frysztaczka co jeżeli chodzi o pierwszy przystanek po krańcówce jest dosyć osobliwe. Sam byłem świadkiem jak dyspozytor przez megafon wyganiał z pętli pomorzany tramwaj lini 4 (3 min przed czasem) by zrobiła miejsce dla 11. takie postępowanie nie znajdzie u mnie poparcia. Jeżeli ZDiTM nie weźmie przykładu z innych miast to sama uwiesi sobie kamień u szyji, Sorki że za przykład daję znowu Łódź , ale tam nie do pomyślenia jest motyw odjazdu pojazdu z przystanku 1 min przed czasem . To kierujacego może dużo kosztować. Wprowadzanie nowego systemu komunikacji w Łodzi trwało 2 lata , ale się opłaciło . Tramwaje i autobusy jeżdżą PUNKTUALNIE . Nie przywykłem płacić za fuszerke czyt. bieganie za tramwajami i autobuami , a czesto mi się to zdarza w Szczecinie . Więc potraktuj mój protest jako coś prywatnego . Taka mała wojna . A terminale się też do tego przyczyniają . podobnie jak Phobos nie noszę gotówki przy sobie .
Re: trochę OT, a trochę na temat
· 17 lat temu ·
MarcinB