Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatr na razie nie będzie - rozmowy trwają
Testy kolejnych tramwajów z Berlina opóźniają się. "Kurier" jako pierwszy donosił, że zakup 29 wagonów, identycznych jak te sprowadzone w ub. roku, stał się nierealny. MZK negocjuje jednak zakup innego modelu. Zapowiadane przez niektóre media testy na początku maja się nie odbędą.
wysłane przez 105ngs
Iwo napisał(a):
> Tylko w jakim celu? Nie zapowiada się, aby w najbliższym czasie > taki typ wagonów był u nas potrzebny.
No właśnie, w najbliższym czasie - dziwi mnie takie płytkie myślenie (bez obrazy oczywiście)... ;> Wspomniane przeze mnie wyżej miasta już poszły po rozum do głowy i z powodzeniem wykorzystują takie wozy przy wszelakich remontach. Przykład : remont ronda Sródka w Poznaniu. Uruchomili 3 wahadła, połączyli je jednym objazdowym zatramwajem i wszystko sprawnie działało (sprawdzone naocznie :]). Zauważ, że gdybyśmy mieli dwukierunki już teraz, to nie trzeba by było ciągnąć 11 aż pod TZG - jeden przetok na Ludowej i po krzyku. To samo np. na Wszystkich Świętych - Dworcowa zajęta przez D8, więc wypuszczamy na 2 dwukierunki, zmieniamy kierunek przy dworcu i nie trza ciągnąć tej linii aż do Potulickiej. To tylko przykłady, może nie są najtrafniejsze, ale taki tabor jest po prostu przydatny. Oczywiście, bez takowego też dajemy sobie radę przy remontach, ale tak można by było uniknąć "kombinacji".
-- Generalnie chodzę w skarpetach i nie pokazuję stopek publicznie...
> Tylko w jakim celu? Nie zapowiada się, aby w najbliższym czasie > taki typ wagonów był u nas potrzebny.
No właśnie, w najbliższym czasie - dziwi mnie takie płytkie myślenie (bez obrazy oczywiście)... ;> Wspomniane przeze mnie wyżej miasta już poszły po rozum do głowy i z powodzeniem wykorzystują takie wozy przy wszelakich remontach. Przykład : remont ronda Sródka w Poznaniu. Uruchomili 3 wahadła, połączyli je jednym objazdowym zatramwajem i wszystko sprawnie działało (sprawdzone naocznie :]). Zauważ, że gdybyśmy mieli dwukierunki już teraz, to nie trzeba by było ciągnąć 11 aż pod TZG - jeden przetok na Ludowej i po krzyku. To samo np. na Wszystkich Świętych - Dworcowa zajęta przez D8, więc wypuszczamy na 2 dwukierunki, zmieniamy kierunek przy dworcu i nie trza ciągnąć tej linii aż do Potulickiej. To tylko przykłady, może nie są najtrafniejsze, ale taki tabor jest po prostu przydatny. Oczywiście, bez takowego też dajemy sobie radę przy remontach, ale tak można by było uniknąć "kombinacji".
-- Generalnie chodzę w skarpetach i nie pokazuję stopek publicznie...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Tatr na razie nie będzie - rozmowy trwają
· 16 lat temu ·
105ngs