Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatr na razie nie będzie - rozmowy trwają
Testy kolejnych tramwajów z Berlina opóźniają się. "Kurier" jako pierwszy donosił, że zakup 29 wagonów, identycznych jak te sprowadzone w ub. roku, stał się nierealny. MZK negocjuje jednak zakup innego modelu. Zapowiadane przez niektóre media testy na początku maja się nie odbędą.
wysłane przez kajetansz 65
Iwo napisał(a):
> Jeśli nie Tatry z Berlina to co? Macie jakieś pomysły?
Monachium? Ale krótkie przeguby P3.16 będziemy zapewne musieli kupić z doczepami (też krótkie przeguby) p3.17.
Drezno? Pewnie T4D będziemy musieli kupić z doczepami B4D. Inny kłopot to zmiana osi na nasz rozstaw z 1450 mm.
Frankfurt nad Menem? Wagony P. Mankament to za mało drzwi. A jeszcze są niskopodłogowce typu R, wyprodukowane w latach 90-tych, które chciano od dawna sprzedać Budapesztowi z powodu mankamentu w silnikach.
Duesseldorf? Niedobitki GT8 i obecne w eksploatacji GT8S, które IMHO gdyby nie szerokość byłyby dobre. Są też jeszcze GT8SU, ale one są przystosowane do jazdy na trasach z peronami.
Wiedeń? Może kupowane przez Kraków E1 i doczepy c3? A może to co Wiedeń chciał nam sprzedać w 2003 roku czyli E6 i c6.
Norymberga? I kupić to co Kraków kupuje czyli N8S.
Inne miasta mi na razie do głowy nie przychodzą.
> Jeśli nie Tatry z Berlina to co? Macie jakieś pomysły?
Monachium? Ale krótkie przeguby P3.16 będziemy zapewne musieli kupić z doczepami (też krótkie przeguby) p3.17.
Drezno? Pewnie T4D będziemy musieli kupić z doczepami B4D. Inny kłopot to zmiana osi na nasz rozstaw z 1450 mm.
Frankfurt nad Menem? Wagony P. Mankament to za mało drzwi. A jeszcze są niskopodłogowce typu R, wyprodukowane w latach 90-tych, które chciano od dawna sprzedać Budapesztowi z powodu mankamentu w silnikach.
Duesseldorf? Niedobitki GT8 i obecne w eksploatacji GT8S, które IMHO gdyby nie szerokość byłyby dobre. Są też jeszcze GT8SU, ale one są przystosowane do jazdy na trasach z peronami.
Wiedeń? Może kupowane przez Kraków E1 i doczepy c3? A może to co Wiedeń chciał nam sprzedać w 2003 roku czyli E6 i c6.
Norymberga? I kupić to co Kraków kupuje czyli N8S.
Inne miasta mi na razie do głowy nie przychodzą.
Штирлиц