Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatr na razie nie będzie - rozmowy trwają
Testy kolejnych tramwajów z Berlina opóźniają się. "Kurier" jako pierwszy donosił, że zakup 29 wagonów, identycznych jak te sprowadzone w ub. roku, stał się nierealny. MZK negocjuje jednak zakup innego modelu. Zapowiadane przez niektóre media testy na początku maja się nie odbędą.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
techno napisał(a):
> Jeżeli masz na myśli skład T6+B6 (czyli klasyczny skład), a > przegubowca z doczepą w rodzaju KT4+T6(B6), to niestety, jest > to o wiele więcej niż zwykły skład. Pojemnościowo przegub > z doczepą jest większy niż wspomniany skład.
Sory źle się wyraźiłem i źle zostałem zrozumiany, Berlin chce konecznie sprzedać doczepy bierne, trójskłady T6+T6+B6 to za dużo, samo KT4 to na niektórych liniach za mało takie odniosłem wrażenie czytając forum, T6+B6 może nie podjechać pod wzniesienie, tak więc moze stworzyć składy T6+T6 i KT4+B6 czy coś takiego było by możliwe i czy KT4 uciągnie pod górke na Wyszyńskiego albo Piastów jeszcze B6.
> Jeżeli masz na myśli skład T6+B6 (czyli klasyczny skład), a > przegubowca z doczepą w rodzaju KT4+T6(B6), to niestety, jest > to o wiele więcej niż zwykły skład. Pojemnościowo przegub > z doczepą jest większy niż wspomniany skład.
Sory źle się wyraźiłem i źle zostałem zrozumiany, Berlin chce konecznie sprzedać doczepy bierne, trójskłady T6+T6+B6 to za dużo, samo KT4 to na niektórych liniach za mało takie odniosłem wrażenie czytając forum, T6+B6 może nie podjechać pod wzniesienie, tak więc moze stworzyć składy T6+T6 i KT4+B6 czy coś takiego było by możliwe i czy KT4 uciągnie pod górke na Wyszyńskiego albo Piastów jeszcze B6.
Re: A jakby podlączyć doczepe do przegubowej tatry
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)