Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry coraz bliżej?
wysłane przez Bodek
Stirlitz napisał(a):
> > Oczywiście, ze można. Parę dni temu widziałem fotkę B6A2D > przebudowywanego na motorowy wóz w Szeged (...)
A ja poszedłbym jeszcze dalej. Mając określoną ilość wagonów B6, stojących niemal bezużytecznie w zajezdni (hipotetycznie, bo na razie ich nie mamy :) ) oraz kilkanaście wagonów silnikowych 105N2k/2000 z kabinami, kursujących w składach, możnaby pokusić się o przebudowę części wagonów B6 na doczepy czynne do T6 lub KT4 oraz pewnej ich partii na doczepy czynne właśnie do Bulw. Wiem, wiem, do bulw zaraz dołączy 6 nowych wagonów z Protramu, ale to do końca nie rozwiąże problemu, bo jak wiadomo Bulw jest 14, więc dalej 4 z nich będą nieefektywnie wykorzystane jako doczepy z kabinami i całą resztą drogiego wyposażenia, podczas gdy mogłyby zapewnić kolejnym motorniczym wyższy komfort pracy.
> > Oczywiście, ze można. Parę dni temu widziałem fotkę B6A2D > przebudowywanego na motorowy wóz w Szeged (...)
A ja poszedłbym jeszcze dalej. Mając określoną ilość wagonów B6, stojących niemal bezużytecznie w zajezdni (hipotetycznie, bo na razie ich nie mamy :) ) oraz kilkanaście wagonów silnikowych 105N2k/2000 z kabinami, kursujących w składach, możnaby pokusić się o przebudowę części wagonów B6 na doczepy czynne do T6 lub KT4 oraz pewnej ich partii na doczepy czynne właśnie do Bulw. Wiem, wiem, do bulw zaraz dołączy 6 nowych wagonów z Protramu, ale to do końca nie rozwiąże problemu, bo jak wiadomo Bulw jest 14, więc dalej 4 z nich będą nieefektywnie wykorzystane jako doczepy z kabinami i całą resztą drogiego wyposażenia, podczas gdy mogłyby zapewnić kolejnym motorniczym wyższy komfort pracy.
Re: Czy bierną doczepę można przebudować?
· 16 lat temu ·
Bodek