Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry coraz bliżej?
wysłane przez Piotr
Bodek napisał(a):
> Mając określoną ilość wagonów B6, stojących niemal > bezużytecznie w zajezdni (hipotetycznie, bo na razie ich nie > mamy :) ) oraz kilkanaście wagonów silnikowych 105N2k/2000 z > kabinami, kursujących w składach, możnaby pokusić się o > przebudowę części wagonów B6 na doczepy czynne do T6 lub KT4 > oraz pewnej ich partii na doczepy czynne właśnie do Bulw.
Ale to byłoby strasznie brzydkie :>, a może tak zrobić przeguba? T6 + niskopodłogowa wstawka + B6 - oczywiście wstawiając tam silnik. Nie takie cuda się tworzyło :>. Na nasze tory jak znalazł :>.
> Mając określoną ilość wagonów B6, stojących niemal > bezużytecznie w zajezdni (hipotetycznie, bo na razie ich nie > mamy :) ) oraz kilkanaście wagonów silnikowych 105N2k/2000 z > kabinami, kursujących w składach, możnaby pokusić się o > przebudowę części wagonów B6 na doczepy czynne do T6 lub KT4 > oraz pewnej ich partii na doczepy czynne właśnie do Bulw.
Ale to byłoby strasznie brzydkie :>, a może tak zrobić przeguba? T6 + niskopodłogowa wstawka + B6 - oczywiście wstawiając tam silnik. Nie takie cuda się tworzyło :>. Na nasze tory jak znalazł :>.
A może tak T6+niskopodłogowa wstawka+B6 (czynne)
· 16 lat temu ·
Piotr