Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry coraz bliżej?
wysłane przez LLUZNIAK
Piotr napisał(a):
> Ale to byłoby strasznie brzydkie :>, a może tak zrobić przeguba? > T6 + niskopodłogowa wstawka + B6 - oczywiście wstawiając tam > silnik. Nie takie cuda się tworzyło :>. Na nasze tory jak > znalazł :>.
Widzisz, z tego co się orientuję to Niemcy oferują nam T6 i B6 w proporcjach 2:1 (a przynajmniej jeszcze niedawno tak było)... I skoro już się bawimy w jakiekolwiek przebudowy i kombinacje, bo bierne B6 nie podołają tylko z jednym T6 (to się okaże po testach) to najprościej, najtaniej i najrozsądniej jest przebudować B6 na doczepy czynne i połączyć je w składy z T6.
> Ale to byłoby strasznie brzydkie :>, a może tak zrobić przeguba? > T6 + niskopodłogowa wstawka + B6 - oczywiście wstawiając tam > silnik. Nie takie cuda się tworzyło :>. Na nasze tory jak > znalazł :>.
Widzisz, z tego co się orientuję to Niemcy oferują nam T6 i B6 w proporcjach 2:1 (a przynajmniej jeszcze niedawno tak było)... I skoro już się bawimy w jakiekolwiek przebudowy i kombinacje, bo bierne B6 nie podołają tylko z jednym T6 (to się okaże po testach) to najprościej, najtaniej i najrozsądniej jest przebudować B6 na doczepy czynne i połączyć je w składy z T6.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: A może tak T6+niskopodłogowa wstawka+B6 (czynne)
· 16 lat temu ·
LLUZNIAK