Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry coraz bliżej?
wysłane przez Piotr
LLUZNIAK napisał(a):
> najprościej, najtaniej i najrozsądniej jest > przebudować B6 na doczepy czynne i połączyć je w składy z T6.
Ależ oczywiście, że tak będzie najtaniej :), ale gdyby tak zrobić krok w kierunku niskiej podłogi...Na nowe niskopodłogowe tramy raz że nas nie stać...dwa nie mamy odpowiedniego torowiska na całkowicie niską podłogę, a trzy nawet nie wspomina się o tego typu zakupach. Może warto wyciułać więcej kasy na modernizację tych wagonów i zrobić ileś tam szt. przegubowców z niską wejściówką? Na pewno mieszkańcy byliby zadowoleni, a jeżeli ma być tak jak mówisz, czyli ew. zabiorą się za przerabienie biernych doczep na czynne to ja mam nadzieję, że standardem będzie monitoring...Ja bardzo nie lubie doczep...Nieważne bierna, czynna, zawsze są najbardziej zniszczone i sprzyjają "patolodżis" :(.
> najprościej, najtaniej i najrozsądniej jest > przebudować B6 na doczepy czynne i połączyć je w składy z T6.
Ależ oczywiście, że tak będzie najtaniej :), ale gdyby tak zrobić krok w kierunku niskiej podłogi...Na nowe niskopodłogowe tramy raz że nas nie stać...dwa nie mamy odpowiedniego torowiska na całkowicie niską podłogę, a trzy nawet nie wspomina się o tego typu zakupach. Może warto wyciułać więcej kasy na modernizację tych wagonów i zrobić ileś tam szt. przegubowców z niską wejściówką? Na pewno mieszkańcy byliby zadowoleni, a jeżeli ma być tak jak mówisz, czyli ew. zabiorą się za przerabienie biernych doczep na czynne to ja mam nadzieję, że standardem będzie monitoring...Ja bardzo nie lubie doczep...Nieważne bierna, czynna, zawsze są najbardziej zniszczone i sprzyjają "patolodżis" :(.
Re: A może tak T6+niskopodłogowa wstawka+B6 (czynne)
· 16 lat temu ·
Piotr