Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
3 grudnia nastąpią zmiany na liniach autobusowych 58, 61 Bis, 63, 68, 77 Bis, 101, 103, 106, 107, 109, 111, B i D, a także uruchomiona zostanie linia 110.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
lukas napisał(a):
> A czemu co pół godziny? Jeśli się nie mylę to opracowany
A temu, że tak wyszło naukowcom :>
> projekt zmian (przez ZDiTM, czyli wersja najłagodniejsza) był
Dlaczego mamy mówić o wersji najłagodniejszej - projekt zakładał taką wersję jaka została przedstawiona...
> troszkę inny i to on pokazywał rzeczywiste wykorzystanie danych > linii przez pasażerów i ich oczekiwania (np. linia 11 na
Moje oczekiwania to 84 co 10 minut w szczycie, oraz A i E co 5 minut w szczycie. Oczekiwania każdego pasażera będą dążyły w podobnym kierunku (tyle ze linie będą się różniły)
> Gocław, 56 na Osiedle Kasztanowe), bo był oparty na badaniach > potoków pasażerskich i więźby i to te badania są dla mnie > wiążące, a nie opinie jakiś rad osiedli i ich radnych, > którzy jeżdżą samochodami. Jeśli dobrze się orientuję to
Radni z rady osiedla to społecznicy, którzy owszem często krzyczą dla zasady, ale nie zmienia to faktu, że nie żyją z pieniędzy podatników.
> ani 55 ani 64 i tym bardziej 61 po zmianach nie miały jeździć > co 30 minut, co więcej na trasie Zdroje - Podjuchy miała być > synchronizacja na liniach 55, 64 i 66, a nie tak jak jest teraz
Dzięki założonoej synchoronizacji 55 i 64 mamy autobus co 15 minut w kierunku podjuch + 66 raz na godzinę "gratis" ergo średnia 12 minut.
> według rozkładów, że autobusy jeżdżą jeden za drugim a > potem nic. I to jest jeden z wielu przykładów. Choć i tak > chciałbym poznać od naszych "wspaniałych" radnych powód, > dla którego zablokowali ten projekt, ale coś czuję że
Powód padał już tyle razy to jedno, a drugie - zdecydowano się jednak nie skracać 61 i 81 do pl. Szyrockiego ani 75 do Kościuszki - a to przewidywały założenia reformy :>
> soboty, niedziele i dni świąteczne razem i jaki jest tego sens?
Taki sens, że niektóre linie w soboty jeżdżą przeciążone, a w niedzielę już nie a z kolei na innych jest jedna brygada i nie ma jak (tzn jest jak bo można kursy o innych porach dla ułatwienia dla ludzi puścić - ale nie ma po co) różnicować rozkładów.
-- jednym słowem - Volvo
> A czemu co pół godziny? Jeśli się nie mylę to opracowany
A temu, że tak wyszło naukowcom :>
> projekt zmian (przez ZDiTM, czyli wersja najłagodniejsza) był
Dlaczego mamy mówić o wersji najłagodniejszej - projekt zakładał taką wersję jaka została przedstawiona...
> troszkę inny i to on pokazywał rzeczywiste wykorzystanie danych > linii przez pasażerów i ich oczekiwania (np. linia 11 na
Moje oczekiwania to 84 co 10 minut w szczycie, oraz A i E co 5 minut w szczycie. Oczekiwania każdego pasażera będą dążyły w podobnym kierunku (tyle ze linie będą się różniły)
> Gocław, 56 na Osiedle Kasztanowe), bo był oparty na badaniach > potoków pasażerskich i więźby i to te badania są dla mnie > wiążące, a nie opinie jakiś rad osiedli i ich radnych, > którzy jeżdżą samochodami. Jeśli dobrze się orientuję to
Radni z rady osiedla to społecznicy, którzy owszem często krzyczą dla zasady, ale nie zmienia to faktu, że nie żyją z pieniędzy podatników.
> ani 55 ani 64 i tym bardziej 61 po zmianach nie miały jeździć > co 30 minut, co więcej na trasie Zdroje - Podjuchy miała być > synchronizacja na liniach 55, 64 i 66, a nie tak jak jest teraz
Dzięki założonoej synchoronizacji 55 i 64 mamy autobus co 15 minut w kierunku podjuch + 66 raz na godzinę "gratis" ergo średnia 12 minut.
> według rozkładów, że autobusy jeżdżą jeden za drugim a > potem nic. I to jest jeden z wielu przykładów. Choć i tak > chciałbym poznać od naszych "wspaniałych" radnych powód, > dla którego zablokowali ten projekt, ale coś czuję że
Powód padał już tyle razy to jedno, a drugie - zdecydowano się jednak nie skracać 61 i 81 do pl. Szyrockiego ani 75 do Kościuszki - a to przewidywały założenia reformy :>
> soboty, niedziele i dni świąteczne razem i jaki jest tego sens?
Taki sens, że niektóre linie w soboty jeżdżą przeciążone, a w niedzielę już nie a z kolei na innych jest jedna brygada i nie ma jak (tzn jest jak bo można kursy o innych porach dla ułatwienia dla ludzi puścić - ale nie ma po co) różnicować rozkładów.
-- jednym słowem - Volvo
Re: Ale zmiany
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)