Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
3 grudnia nastąpią zmiany na liniach autobusowych 58, 61 Bis, 63, 68, 77 Bis, 101, 103, 106, 107, 109, 111, B i D, a także uruchomiona zostanie linia 110.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
lukas napisał(a):
> Ale ja ciągle mówię o projekcie opracowanym przez ZDiTM na > podstawie projektu naukowców i tam żadnej proponowanej > częstotliwości 30 minutowej na liniach 55 i 64 nie widzę, chyba > że wieczorem.
Reforma, której wprowadzenia się tak uparcie domagasz, przewidywała takie założenia jak napisano, a że Tobie jest wygodniej pisać o projekcie ZDiTM, który zawierał tylko _pewne_elementy_ założeń SITK to trudno - prawdziwa reforma i rewolucja byłaby przy wykorzystaniu (z _drobnymi_) poprawkami tego co przyjechało z Krakowa.
> Ale przecież radnym zostały przedstawione 3 projekty: dwa wersji > SITK i US, a trzeci opracowany przez ZDiTM na podstawie tych dwóch > poprzednich.
A czwarty jest "mój" i mówi, żeby nic nie ruszać...
> Ale w końcowym opracowaniu wyników więźby zawarto oczekiwania > większej ilości pasażerów, a nie tylko pojedyńczych ludzi. I ja
Większa ilość i tak składała się z jednostek :> Jak zapytasz rano na przystanku np na Swojskiej co by chcieli zmienić to powiedzą coś podobnego do tego co napisałem tak samo na petli na Bukowym, albo na Jasnej...
> nie kierowałem się tu częstotliwością tylko zmianą trasy danej > linii (np. linii 11 i 56). Bo ja też mogę mieć swoje oczekiwania i
I to z tego że takich "swoich oczekiwań" złożył się koncert życzeń zwany "więźbą"
> co z tego? Liczy się ogół pasażerów danego osiedla, a nie moje > subiektywne marzenia.
To co wyjdzie jest składową subiektywnych zdań więc też jest subiektywne.
> Tylko że projekt ZDiTM-u, który to miał być wprowadzony, bo > projekty SITK-u odpadły na wstępie nie zakładał takiego > rozwiązania.
I tymsamym dużo reformatorskich założeń (nie piszę czy były one dobre czy złe ale były) poszło w kąt, ale tego nie widzisz, bo to nie jest wygodne.
> Dobra podam przykład linia 54 w soboty i niedziele kursuje tak samo > (2 brygady) i co w sobotę jeździ więcej ludzi, a w niedzielę > mniej zgoda, a rozkład pozostaje taki sam, tak samo jest na innych > liniach i to się nazywa marnotrawstwo pieniędzy.
Dlatego, żeby tego nie było to np na 54 w sobotę będą 2 wozy, tak, żeby się lepiej z 84 uzupełniać (żeby stworzyć takt 20 minut) , a w niedzielę będzie jeden zsynchronizowany z 84 (i to wymaga nowego rozkładu bo obecnie w wesji sobotnio-niedzielnej żadna brygada 54 nie jest zsynchronizowana odpowiednio z 84 bo jeżdżą 15-15-30).
-- jednym słowem - Volvo
> Ale ja ciągle mówię o projekcie opracowanym przez ZDiTM na > podstawie projektu naukowców i tam żadnej proponowanej > częstotliwości 30 minutowej na liniach 55 i 64 nie widzę, chyba > że wieczorem.
Reforma, której wprowadzenia się tak uparcie domagasz, przewidywała takie założenia jak napisano, a że Tobie jest wygodniej pisać o projekcie ZDiTM, który zawierał tylko _pewne_elementy_ założeń SITK to trudno - prawdziwa reforma i rewolucja byłaby przy wykorzystaniu (z _drobnymi_) poprawkami tego co przyjechało z Krakowa.
> Ale przecież radnym zostały przedstawione 3 projekty: dwa wersji > SITK i US, a trzeci opracowany przez ZDiTM na podstawie tych dwóch > poprzednich.
A czwarty jest "mój" i mówi, żeby nic nie ruszać...
> Ale w końcowym opracowaniu wyników więźby zawarto oczekiwania > większej ilości pasażerów, a nie tylko pojedyńczych ludzi. I ja
Większa ilość i tak składała się z jednostek :> Jak zapytasz rano na przystanku np na Swojskiej co by chcieli zmienić to powiedzą coś podobnego do tego co napisałem tak samo na petli na Bukowym, albo na Jasnej...
> nie kierowałem się tu częstotliwością tylko zmianą trasy danej > linii (np. linii 11 i 56). Bo ja też mogę mieć swoje oczekiwania i
I to z tego że takich "swoich oczekiwań" złożył się koncert życzeń zwany "więźbą"
> co z tego? Liczy się ogół pasażerów danego osiedla, a nie moje > subiektywne marzenia.
To co wyjdzie jest składową subiektywnych zdań więc też jest subiektywne.
> Tylko że projekt ZDiTM-u, który to miał być wprowadzony, bo > projekty SITK-u odpadły na wstępie nie zakładał takiego > rozwiązania.
I tymsamym dużo reformatorskich założeń (nie piszę czy były one dobre czy złe ale były) poszło w kąt, ale tego nie widzisz, bo to nie jest wygodne.
> Dobra podam przykład linia 54 w soboty i niedziele kursuje tak samo > (2 brygady) i co w sobotę jeździ więcej ludzi, a w niedzielę > mniej zgoda, a rozkład pozostaje taki sam, tak samo jest na innych > liniach i to się nazywa marnotrawstwo pieniędzy.
Dlatego, żeby tego nie było to np na 54 w sobotę będą 2 wozy, tak, żeby się lepiej z 84 uzupełniać (żeby stworzyć takt 20 minut) , a w niedzielę będzie jeden zsynchronizowany z 84 (i to wymaga nowego rozkładu bo obecnie w wesji sobotnio-niedzielnej żadna brygada 54 nie jest zsynchronizowana odpowiednio z 84 bo jeżdżą 15-15-30).
-- jednym słowem - Volvo
Re: Ale zmiany
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)