Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
3 grudnia nastąpią zmiany na liniach autobusowych 58, 61 Bis, 63, 68, 77 Bis, 101, 103, 106, 107, 109, 111, B i D, a także uruchomiona zostanie linia 110.
wysłane przez Mareczek 5
Michal napisał(a):
> A ja uważam, że cały układ komunikacyjny Warszewa jest nie > aktualny. > Z chwilą otwarcia ul.Duńskiej szybciej jest mieszkańcom korzystać > właśnie z tej drogi i obecna trasa 57 jest już archaiczna.
Dokładnie, od przystanku "Warszewo Kościół" 57 jest całkowicie nieefektywne.
> Moja propozycja (z uwzględnieniem rozbudowy osiedli ok.Duńskiej): > 87 - Kołłątaja - Warszewo pętla. > 57 - (linia okólna) Kołłątaja - Bandurskiego - Duńska - > Kołłataja > 68 - Pl.Rodła - Podburzańska lub Kormoranów a na Podburzańską > zawija 57 (wszystkie lub tylko część kursów).
Robisz podwójne przebiegi na 87 i 57 od Duńskiej do Kołłątaja oraz na 57 i 68 od Wilczej do Warszewa Kościół.
Ja (jak i Jacek) przedstawialiśmy już propozycję linii okólnych 57 i 87, ale Olaf był raczej przeciw, gdyż nie podobają mu się podjazdy na Podbórzańską. Nie wiem co w tym złego, bo układ jest zdecydowanie lepszy niż podjazdy na Wielgowie.
Inną możliwością jest obsługa Warszewa i Szwedzkiej przez linię 87 (wydłużenie czasu przejazdu o minutę do dwóch) i skrócenie linii 57 do okolic przystanku "Warszewo Kościół".
-- 910: 713, gdzie jesteś?
713: Jedziemy za Wami.
910: Tylko uważajcie żebyście nie wjechali nam w tył.
Marko: On tylko na to czeka...
> A ja uważam, że cały układ komunikacyjny Warszewa jest nie > aktualny. > Z chwilą otwarcia ul.Duńskiej szybciej jest mieszkańcom korzystać > właśnie z tej drogi i obecna trasa 57 jest już archaiczna.
Dokładnie, od przystanku "Warszewo Kościół" 57 jest całkowicie nieefektywne.
> Moja propozycja (z uwzględnieniem rozbudowy osiedli ok.Duńskiej): > 87 - Kołłątaja - Warszewo pętla. > 57 - (linia okólna) Kołłątaja - Bandurskiego - Duńska - > Kołłataja > 68 - Pl.Rodła - Podburzańska lub Kormoranów a na Podburzańską > zawija 57 (wszystkie lub tylko część kursów).
Robisz podwójne przebiegi na 87 i 57 od Duńskiej do Kołłątaja oraz na 57 i 68 od Wilczej do Warszewa Kościół.
Ja (jak i Jacek) przedstawialiśmy już propozycję linii okólnych 57 i 87, ale Olaf był raczej przeciw, gdyż nie podobają mu się podjazdy na Podbórzańską. Nie wiem co w tym złego, bo układ jest zdecydowanie lepszy niż podjazdy na Wielgowie.
Inną możliwością jest obsługa Warszewa i Szwedzkiej przez linię 87 (wydłużenie czasu przejazdu o minutę do dwóch) i skrócenie linii 57 do okolic przystanku "Warszewo Kościół".
-- 910: 713, gdzie jesteś?
713: Jedziemy za Wami.
910: Tylko uważajcie żebyście nie wjechali nam w tył.
Marko: On tylko na to czeka...
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids