Forum

Historyczno-liniowy skład 105N 720+701 po blacharce...

zdjęcie
Historyczno-liniowy skład 105N 720+701 po blacharce wyjechał dziś na linię 2
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
A może wybrać sobie inny skład do zachowania na historyczny ? Coś, co jest bardziej oryginalne. Szybki to nie problem - akurat je łatwo zamontować. No bo sorry, ale co to za "historyk" ze statyczną przetwornicą, kolorowym wnętrzem i pełną zabudową kabiny w pierwszym wozie ? Teraz jeszcze te listwy - za kilka lat, kiedy ten skład być może przestanie być już liniowym i będziemy myśleć o przywróceniu mu oryginalnego wyglądu, takich listew może już nigdzie nie być ! Nie mówiąc już o tym, że najwięcej ciała dano przy poprzednim remoncie montując statyczną przetwornicę... Dla mnie to jest absolutnie nie do zaakceptowania w wagonach historycznych ! A wymiana przetwornicy z powrotem na wirową to już nie zabawa w przykręcenie paru listewek... Moim zdaniem jako miłośnicy powinniśmy się poważnie zastanowić nad historycznym 105N, póki jeszcze ewentualnie jest z czego wybierać (gdybyśmy jednak nie chcieli 720+701) lub z czego przekładać części.

P.S. Czy STMKM w momencie decyzji o remoncie tego składu miało jakieś prawo głosu w sprawie zakresu prac ?