Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nie ma porozumienia w MZK
Nie ma porozumienia w sprawie podwyżek płac w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Szczecinie. Związkowcy zrezygnowali z 30-procentowego wzrostu pensji. Teraz zaproponowali 15 procent, czyli około 300 złotych netto dla każdego pracownika. Dyrekcja MZK ma pieniądze na podwyżki w wysokości średnio 60 złotych na osobę.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Luke_Police napisał(a):
> Jaka to różnica, czy pasażer ma przesiadać się z tramwaju, czy z > autobusu? Chodzi o to, by pasażerowie z prawobrzeża jadąc do centrum > nie musieli się przesiadać na Basenie Górniczym.
Ale skoro budowa SST na razie jest zbyt kosztowna dla Szczecina, a stan torów jest wymówką przeciw zakupowi nowych składów, to można w ten spsób rozwijać naszą KM. Najłatwiej nie robic nic i czekać nastepne 20lat, aż Berlin zacznie wyprzedawać jakieś niskopodłogowce. Nie mówcie, że taka jest Wasza abicja jako miłośników aby byc śmietniskiem, złomowiskiem dla Berlina. A nic nie stoi na przeszkodzie aby za 20-50lat, wcześniej to raczej nie nastapi, przedłużać SST w strone Kijewa. Basen i tak będzie ważnym węzłem dla Dąbia. To sa tylko moje propozycje i spostrzeżenia aby pokazać, że niskopodłogowy /częsciowo niskopodłogowy/ tramwaj w szczecinie jest możliwy w miare przystępnym czasie. I jest czymś dziwnym, że jeszcze nie ma ani jednego takego pojazdu, podczas gdy w innych, podobnych miatach jest ich kilkanascie/kilkadziesiąt. I chyba ta strona po to jest, aby móc sie nimi wymienić. A nóż ktos przeczyta i weźmie do serca.... Również to, że ludzie chcą godnie zarabiać nie powinno byc dla nikogo dziwne.
> Jaka to różnica, czy pasażer ma przesiadać się z tramwaju, czy z > autobusu? Chodzi o to, by pasażerowie z prawobrzeża jadąc do centrum > nie musieli się przesiadać na Basenie Górniczym.
Ale skoro budowa SST na razie jest zbyt kosztowna dla Szczecina, a stan torów jest wymówką przeciw zakupowi nowych składów, to można w ten spsób rozwijać naszą KM. Najłatwiej nie robic nic i czekać nastepne 20lat, aż Berlin zacznie wyprzedawać jakieś niskopodłogowce. Nie mówcie, że taka jest Wasza abicja jako miłośników aby byc śmietniskiem, złomowiskiem dla Berlina. A nic nie stoi na przeszkodzie aby za 20-50lat, wcześniej to raczej nie nastapi, przedłużać SST w strone Kijewa. Basen i tak będzie ważnym węzłem dla Dąbia. To sa tylko moje propozycje i spostrzeżenia aby pokazać, że niskopodłogowy /częsciowo niskopodłogowy/ tramwaj w szczecinie jest możliwy w miare przystępnym czasie. I jest czymś dziwnym, że jeszcze nie ma ani jednego takego pojazdu, podczas gdy w innych, podobnych miatach jest ich kilkanascie/kilkadziesiąt. I chyba ta strona po to jest, aby móc sie nimi wymienić. A nóż ktos przeczyta i weźmie do serca.... Również to, że ludzie chcą godnie zarabiać nie powinno byc dla nikogo dziwne.
Re: Nie ma porozumienia w MZK
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)