Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nie ma porozumienia w MZK
Nie ma porozumienia w sprawie podwyżek płac w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Szczecinie. Związkowcy zrezygnowali z 30-procentowego wzrostu pensji. Teraz zaproponowali 15 procent, czyli około 300 złotych netto dla każdego pracownika. Dyrekcja MZK ma pieniądze na podwyżki w wysokości średnio 60 złotych na osobę.
wysłane przez lhb178 19
na116 napisał(a):
> Albo niesprawiedliwy system > podwójnej opłaty za autobusy pospieszne, powodujący, że KM w > grodzie Gryfa jest jedną z najdroższych w Polsce może > istnieć.
A to jest jakiś nakaz jeżdżenia pospiesznymi?
> Podobny system był w Bydgoszczy, ale tam można było > go znieść
Tyle, że pośpiechy zastąpiono systemem przesiadkowym autobus - tramwaj, dawne pospieszne stały się liniami przyspieszonymi jadącymi inną, okrężną trasą. Swoją drogą pomysł do zastosowania i u nas, zamiast chmary pośpiechów (28 autobusów) system dowozowy do tramwaju (wystarczyłoby podokładać wagonów). Ale mieszkańcy przyzwyczajeni do bezpośredniego i szybkiego dojazdu na pewno by się nie ucieszyli :>
> i kupić 2 nowe niskopodłogowce Pesa
Podobno z 2. już zrezygnowali, a żeby zdobyć pieniądze na pierwszy egzemplarz, mają sprzedać zajezdnię autobusową :)
> Nie będę podwał reszty miast, które w ostanim czasie dokonały > modernizacji tabory tramwajowego i autobusowego. Czas najwyższy > aby w Szczecinie pojawiły się przynajmniej 4 niskopodłogowe > tramwaje.
Na razie najsensowniejszym rozwiązaniem wydaje się NB4/4NBWE... A jeśli będą te remonty na Ku Słońcu i Sikorskiego, MZK będzie miało wreszcie swoją modelową linię, na której można puszczać normalne niskopodłogowce... szkoda, że trochę mnie ważną w systemie.
-- Flames to dust
> Albo niesprawiedliwy system > podwójnej opłaty za autobusy pospieszne, powodujący, że KM w > grodzie Gryfa jest jedną z najdroższych w Polsce może > istnieć.
A to jest jakiś nakaz jeżdżenia pospiesznymi?
> Podobny system był w Bydgoszczy, ale tam można było > go znieść
Tyle, że pośpiechy zastąpiono systemem przesiadkowym autobus - tramwaj, dawne pospieszne stały się liniami przyspieszonymi jadącymi inną, okrężną trasą. Swoją drogą pomysł do zastosowania i u nas, zamiast chmary pośpiechów (28 autobusów) system dowozowy do tramwaju (wystarczyłoby podokładać wagonów). Ale mieszkańcy przyzwyczajeni do bezpośredniego i szybkiego dojazdu na pewno by się nie ucieszyli :>
> i kupić 2 nowe niskopodłogowce Pesa
Podobno z 2. już zrezygnowali, a żeby zdobyć pieniądze na pierwszy egzemplarz, mają sprzedać zajezdnię autobusową :)
> Nie będę podwał reszty miast, które w ostanim czasie dokonały > modernizacji tabory tramwajowego i autobusowego. Czas najwyższy > aby w Szczecinie pojawiły się przynajmniej 4 niskopodłogowe > tramwaje.
Na razie najsensowniejszym rozwiązaniem wydaje się NB4/4NBWE... A jeśli będą te remonty na Ku Słońcu i Sikorskiego, MZK będzie miało wreszcie swoją modelową linię, na której można puszczać normalne niskopodłogowce... szkoda, że trochę mnie ważną w systemie.
-- Flames to dust