Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Całkowity paraliż miasta
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Na ulice Szczecina nie wyjechały tramwaje
- Całkowity paraliż miasta
wysłane przez Luke_Police 163
Wojtek napisał(a):
> Trudno, aby autobusy zachowały jakiś takt, przecież były > korki przez nie działającą sygnalizację świetlną.
No tak, ale na Bramie Portowej ruchem kierowała policja. Na plac Kościuszki w sumie nie dotarłem wczoraj, jak to tam wyglądało? Oczywiście nie czepiam się taktu autobusów, po prostu były odstępy większe i mniejsze. Pisać można by o wielu spostrzeżeniach. Np. Wydawało mi się, że w popołudniowym szczycie na linii 801 jeździło więcej autobusów niż było potrzeba: 2przegubowe MAN-y NG313 z SPPK, Volvo B10MA i Ikarus 280 ze SPAK, Mercedes O303 i Jelcz L11 z PKS-u Gryfice, na jeden kurs wyjechał też Ikarus 260. W zasadzie w popołudniowym szczycie była to najsprawniej funkcjonująca linia zatramwajowa w Szczecinie (choć przyznam, że nie widziałem 807 i 806bis, więc ciężko mi odnieść się do wszystkich). Sprawnie też kursowała 812, gorzej 808, 803 i 806, choć trudno mi to porównywać, bo liniom 803 i 806 poświęciłem mniej czasu...
> Trudno, aby autobusy zachowały jakiś takt, przecież były > korki przez nie działającą sygnalizację świetlną.
No tak, ale na Bramie Portowej ruchem kierowała policja. Na plac Kościuszki w sumie nie dotarłem wczoraj, jak to tam wyglądało? Oczywiście nie czepiam się taktu autobusów, po prostu były odstępy większe i mniejsze. Pisać można by o wielu spostrzeżeniach. Np. Wydawało mi się, że w popołudniowym szczycie na linii 801 jeździło więcej autobusów niż było potrzeba: 2przegubowe MAN-y NG313 z SPPK, Volvo B10MA i Ikarus 280 ze SPAK, Mercedes O303 i Jelcz L11 z PKS-u Gryfice, na jeden kurs wyjechał też Ikarus 260. W zasadzie w popołudniowym szczycie była to najsprawniej funkcjonująca linia zatramwajowa w Szczecinie (choć przyznam, że nie widziałem 807 i 806bis, więc ciężko mi odnieść się do wszystkich). Sprawnie też kursowała 812, gorzej 808, 803 i 806, choć trudno mi to porównywać, bo liniom 803 i 806 poświęciłem mniej czasu...
Technik serwisu :)