Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje na sprzedaż?
Wciąż niepewny jest los szczecińskiego MZK. Wprawdzie związkowcy usunęli się w cień, a pasażerowie zapomnieli o groźbie strajku, ale spór zbiorowy trwa. Strona związkowa domaga się 300 zł netto podwyżek, ale rozmowy zerwała kilka tygodni temu. Miasto wdraża więc swój program zmian, a na horyzoncie zjawił się prywatny inwestor.
wysłane przez DamTram
Iwo napisał(a):
> Tyle, że jak by nie było na zajezdniach tych "niby" fachowców, > to połowa tramwajów nie wyjechała by z zajezdni...
... połowa, która po kółku zjeżdża i jest przetasowywana na inne linie bez jakiejkolwiek naprawy... potem jeździ wóz kółko na drugiej linii, zjeżdża do zajezdni i po chwili wyjeżdża na trzecią linię coraz mocniej zdezelowany. Motorniczowie wymieniają wozy, aby dostać lepsze, a dostają gorsze, co zjechały przed chwilą do zajezdni. Dochodzi do takich sytuacji, że w podobnym czasie zjeżdżają 2 tramwaje z różnych linii i po chwili wyjeżdżają z powrotem, tyle że odwrotnie (ten co był np. na 3 jest na 12, a ten co na 12 jest na 3).
-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane
> Tyle, że jak by nie było na zajezdniach tych "niby" fachowców, > to połowa tramwajów nie wyjechała by z zajezdni...
... połowa, która po kółku zjeżdża i jest przetasowywana na inne linie bez jakiejkolwiek naprawy... potem jeździ wóz kółko na drugiej linii, zjeżdża do zajezdni i po chwili wyjeżdża na trzecią linię coraz mocniej zdezelowany. Motorniczowie wymieniają wozy, aby dostać lepsze, a dostają gorsze, co zjechały przed chwilą do zajezdni. Dochodzi do takich sytuacji, że w podobnym czasie zjeżdżają 2 tramwaje z różnych linii i po chwili wyjeżdżają z powrotem, tyle że odwrotnie (ten co był np. na 3 jest na 12, a ten co na 12 jest na 3).
-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane
Re: Tramwaje na sprzedaż?
· 15 lat temu ·
DamTram