Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zimowe kłopoty TIR-ów mają swoje konsekwencje dla...
wysłane przez MarcinB
Daniel napisał(a):
> Pozwolę sobie odpowiedzieć. Stawka 3.5zł/km to norma jeśli chodzi o > przewozy międzynarodowe, po Polsce spedycje potrafią zaoferować > nawet 2.6zł/km i od biedy się z tym jeździ. Nie ma bogactw, a co do > powstawania nowych firm - przykład z naszego podwórka - Seaport, > upadła po jakimś roku istnienia, bo została założona w > nieodpowiednim momencie. Firmy, które istnieją dłużej także > "stoją" w rozwoju, coraz mniej samochodów sprzedaje się w Polsce, bo > mamy aktualnie więcej samochodów niż ładunków do przewiezienia.
Aż powtórzę tekst kolegi "mxk": ...muszą się z tym pogodzic, taki jest właśnie kapitalizm... Słabi giną.
> Centra dystrybucji - oczywiście. Co do zakazu wjazdu do miasta - chyba > śmiesz kpić, to niewykonalne, gdy przez sam środek miasta przechodzi > DK10, jedna z najważniejszych w kraju, na dodatek prowadząca do > granicy w Lubieszynie - dość często uczęszczanej przez > ciężarówki.
I oczywiście te TIR-y MUSZĄ przejechać, przez Gdańską, Energetyków, Most Długi, Wyszyńskiego, Bramę Portową, Krzywoustego, 26 kwietnia, Ku Słońcu, by dostać się do Lubieszyna? Chyba śmiesz kpić. No chyba, że przewoźnicy są już tak zubożali, iż nie starcza im pieniędzy na nadłożenie 20-30 kilometrów, by pojechać DARMOWĄ i wygodną A6 do Kołbaskowa? A może po prostu lubią jeździć przez miasto? Szkoda tylko, że nie korzystają z Autostrady Poznańskiej, Południowej, Europejskiej. Ja jakoś potrafię pojechać tamtędy. Nie dla TIR-ów w centrum w godzinach 6-18 lub nawet 20.
> W połowie roku był największy przestój jeżeli chodzi o towary do > przewożenia, bo firmy produkcyjne przeżywały swój najgorszy okres i > nawet jeśli benzyna była tania, to każdy bił się o ładunki > wytaczając broń w postaci niskich cen i to był trochę samobój dla > niektórych, ale coś wozić trzeba by istnieć i czasami trzeba > ryzykować.
Wolny rynek Panie i kapitalizm.
> Pozwolę sobie odpowiedzieć. Stawka 3.5zł/km to norma jeśli chodzi o > przewozy międzynarodowe, po Polsce spedycje potrafią zaoferować > nawet 2.6zł/km i od biedy się z tym jeździ. Nie ma bogactw, a co do > powstawania nowych firm - przykład z naszego podwórka - Seaport, > upadła po jakimś roku istnienia, bo została założona w > nieodpowiednim momencie. Firmy, które istnieją dłużej także > "stoją" w rozwoju, coraz mniej samochodów sprzedaje się w Polsce, bo > mamy aktualnie więcej samochodów niż ładunków do przewiezienia.
Aż powtórzę tekst kolegi "mxk": ...muszą się z tym pogodzic, taki jest właśnie kapitalizm... Słabi giną.
> Centra dystrybucji - oczywiście. Co do zakazu wjazdu do miasta - chyba > śmiesz kpić, to niewykonalne, gdy przez sam środek miasta przechodzi > DK10, jedna z najważniejszych w kraju, na dodatek prowadząca do > granicy w Lubieszynie - dość często uczęszczanej przez > ciężarówki.
I oczywiście te TIR-y MUSZĄ przejechać, przez Gdańską, Energetyków, Most Długi, Wyszyńskiego, Bramę Portową, Krzywoustego, 26 kwietnia, Ku Słońcu, by dostać się do Lubieszyna? Chyba śmiesz kpić. No chyba, że przewoźnicy są już tak zubożali, iż nie starcza im pieniędzy na nadłożenie 20-30 kilometrów, by pojechać DARMOWĄ i wygodną A6 do Kołbaskowa? A może po prostu lubią jeździć przez miasto? Szkoda tylko, że nie korzystają z Autostrady Poznańskiej, Południowej, Europejskiej. Ja jakoś potrafię pojechać tamtędy. Nie dla TIR-ów w centrum w godzinach 6-18 lub nawet 20.
> W połowie roku był największy przestój jeżeli chodzi o towary do > przewożenia, bo firmy produkcyjne przeżywały swój najgorszy okres i > nawet jeśli benzyna była tania, to każdy bił się o ładunki > wytaczając broń w postaci niskich cen i to był trochę samobój dla > niektórych, ale coś wozić trzeba by istnieć i czasami trzeba > ryzykować.
Wolny rynek Panie i kapitalizm.
Re: Zimowe kłopoty TIR-ów mają swoje konsekwencje dla...
· 13 lat temu ·
MarcinB