Forum

Zimowe kłopoty TIR-ów mają swoje konsekwencje dla...

zdjęcie
Zimowe kłopoty TIR-ów mają swoje konsekwencje dla komunikacji tramwajowej
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Mr_Reaper napisał(a):

> I oczywiście te TIR-y MUSZĄ przejechać, przez Gdańską, > Energetyków, Most Długi, Wyszyńskiego, Bramę Portową, > Krzywoustego, 26 kwietnia, Ku Słońcu, by dostać się do Lubieszyna? > Chyba śmiesz kpić. No chyba, że przewoźnicy są już tak zubożali, > iż nie starcza im pieniędzy na nadłożenie 20-30 kilometrów, by > pojechać DARMOWĄ i wygodną A6 do Kołbaskowa? A może po prostu > lubią jeździć przez miasto? Szkoda tylko, że nie korzystają z > Autostrady Poznańskiej, Południowej, Europejskiej. Ja jakoś > potrafię pojechać tamtędy. Nie dla TIR-ów w centrum w godzinach > 6-18 lub nawet 20.

I tu wychodzi Twoja znajomość tematu. Zawsze w takich sytuacjach polecam ludziom trzymać język za zębami, tudzież w tym przypadku palce nad klawiaturą. Zwróć uwagę co najczęściej idzie przez miasto - ciężarówki z Barlinka, które głównie z naczepami TransCargo (duńska spedycja) jadą właśnie do Danii, albo kontenery, które jak nietrudno się domyślić gonią do portów na północy Niemiec (śmiem zaryzykować stwierdzenie, że 80% kontenerów przejeżdżających przez Szczecin idzie na Hamburg). A teraz włącz sobie mapę Niemiec, na której widać Landstrasse, czyli ichnie drogi krajowe i zobacz, którędy jest bliżej do Hamburga omijając autostrady. Jazda do Hamburga przez Kołbaskowo to strata czasu i pieniędzy i tego nie wyeliminujesz akurat, a dopóki Lubieszyn jest granicą otwartą dla ciężarówek, dotąd jeździć one przez Szczecin będą w takiej ilości jakiej jeżdżą.

-- #2854 - największy kozak w szczecińskiej KM ;)

#2854 - największy kozak w szczecińskiej KM ;)
Re: Zimowe kłopoty TIR-ów mają swoje konsekwencje dla... · 13 lat temu · Daniel