Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez Luke_Police 163
pioko17 napisał(a):
> Mógł zostać od razu wytypowany wagon na części, a jakby w 230 coś > się zepsuło to by zostało zamienione z tym niewprowadzonym do > eksploatacji. ;)
Na jakiej podstawie byś ten wagon wytypował? Przecież po sprowadzeniu z Berlina wszystkie te wagony były sprawne i jeżdżące. Najwyraźniej łatwiej było wprowadzić wszystkie wagony do eksploatacji i wycofać ten wagon, z którym będą największe problemy eksploatacyjne. Nie wszystkie problemy da się rozwiązać metodą przekładki części z innych wagonów, czasem problemy może powodować element pudła wagonu lub jego instalacja, do której w niektórych miejscach nie ma dostępu.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
> Mógł zostać od razu wytypowany wagon na części, a jakby w 230 coś > się zepsuło to by zostało zamienione z tym niewprowadzonym do > eksploatacji. ;)
Na jakiej podstawie byś ten wagon wytypował? Przecież po sprowadzeniu z Berlina wszystkie te wagony były sprawne i jeżdżące. Najwyraźniej łatwiej było wprowadzić wszystkie wagony do eksploatacji i wycofać ten wagon, z którym będą największe problemy eksploatacyjne. Nie wszystkie problemy da się rozwiązać metodą przekładki części z innych wagonów, czasem problemy może powodować element pudła wagonu lub jego instalacja, do której w niektórych miejscach nie ma dostępu.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)