Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez raper99
Luke_Police napisał(a):
> Najwyraźniej łatwiej było wprowadzić wszystkie wagony do > eksploatacji i wycofać ten wagon, z którym będą największe > problemy eksploatacyjne. Nie wszystkie problemy da się rozwiązać > metodą przekładki części z innych wagonów,
Mam kilka pytań. Dlaczego TS zamiast kupować części zamienne przekłada je z innych wagonów? Czy TS kupuje części tramwajów T6? Jaka konkretna przyczyna spowodowała że tramwaj 230, który był eksploatowany w Szczecinie zaledwie 1,5 roku został zezłomowany? Ile tramwajów T6/Kt4 stoi w tej chwili poodstawianych i jest szabrowane na części?
> Najwyraźniej łatwiej było wprowadzić wszystkie wagony do > eksploatacji i wycofać ten wagon, z którym będą największe > problemy eksploatacyjne. Nie wszystkie problemy da się rozwiązać > metodą przekładki części z innych wagonów,
Mam kilka pytań. Dlaczego TS zamiast kupować części zamienne przekłada je z innych wagonów? Czy TS kupuje części tramwajów T6? Jaka konkretna przyczyna spowodowała że tramwaj 230, który był eksploatowany w Szczecinie zaledwie 1,5 roku został zezłomowany? Ile tramwajów T6/Kt4 stoi w tej chwili poodstawianych i jest szabrowane na części?
Re: Przyszłość
· 11 lat temu ·
raper99