Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez Luke_Police 163
martines napisał(a):
> W ostatnich latach bardzo dużo się > zmieniło i niedługo zmieni się jeszcze więcej. Tylko tacy > pseudomiłośnicy i malkontenci nigdy niczego nie docenią i wiecznie > będą narzekać.
Poczekaj, paki poruszył wiele istotnych spraw, chociażby inwestowanie unijnych pieniędzy w całkowicie wysokopodłogowe "modernizacje" oparte na pudłach wagonów serii 105N i KT4Dt. Ja się zgadzam z tym, że zapewnienie pracy ludziom z warsztatów jest ważne, tylko do jasnej cholery róbmy coś z głową. Jeśli modernizujemy tramwaj, to niech on będzie funkcjonalny, łatwiej dostępny dla osób starszych i niepełnosprawnych, tymczasem Moderus ma tak strome schody w drzwiach, że jeszcze nie jedna babcia się na nich wywróci i sobie krzywdę zrobi. Ja już wielokrotnie mówiłem o tym, że tramwaje pokroju Moderusowej Bety mają około 20% niskiej podłogi, a dzięki wysokim wózkom umożliwiają jazdę po słabej jakości torowiskach, gdzie Swing połamałby koła. Dlaczego zatem w Szczecinie zainwestowano tylko i wyłącznie w całkowicie wysokopodłogowe konstrukcje typu Moderus Alfa? Takie miasta jak Poznań czy Wrocław od kilku lat inwestują tylko i wyłącznie w konstrukcje przynajmniej częściowo niskopodłogowe.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
> W ostatnich latach bardzo dużo się > zmieniło i niedługo zmieni się jeszcze więcej. Tylko tacy > pseudomiłośnicy i malkontenci nigdy niczego nie docenią i wiecznie > będą narzekać.
Poczekaj, paki poruszył wiele istotnych spraw, chociażby inwestowanie unijnych pieniędzy w całkowicie wysokopodłogowe "modernizacje" oparte na pudłach wagonów serii 105N i KT4Dt. Ja się zgadzam z tym, że zapewnienie pracy ludziom z warsztatów jest ważne, tylko do jasnej cholery róbmy coś z głową. Jeśli modernizujemy tramwaj, to niech on będzie funkcjonalny, łatwiej dostępny dla osób starszych i niepełnosprawnych, tymczasem Moderus ma tak strome schody w drzwiach, że jeszcze nie jedna babcia się na nich wywróci i sobie krzywdę zrobi. Ja już wielokrotnie mówiłem o tym, że tramwaje pokroju Moderusowej Bety mają około 20% niskiej podłogi, a dzięki wysokim wózkom umożliwiają jazdę po słabej jakości torowiskach, gdzie Swing połamałby koła. Dlaczego zatem w Szczecinie zainwestowano tylko i wyłącznie w całkowicie wysokopodłogowe konstrukcje typu Moderus Alfa? Takie miasta jak Poznań czy Wrocław od kilku lat inwestują tylko i wyłącznie w konstrukcje przynajmniej częściowo niskopodłogowe.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)